Український агросектор представив понад мільйон найменувань продукції на Gulfood 2025
Український агросектор представив понад мільйон найменувань продукції на Gulfood 2025

Український агросектор представив понад мільйон найменувань продукції на Gulfood 2025

Наприкінці лютого, з 17 до 22 лютого в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) проходила одна з найбільших та найвпливовіших світових виставок харчових продуктів і напоїв — Gulfood, що цьогоріч відзначає 30-річчя. Головна виставка харчових продуктів на Близькому Сході стала рекордною за кількістю учасників, зібравши 5 500+ експонентів зі 129 країн, які представили понад мільйон найменувань продукції.

За підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України та партнерів, Офіс з розвитку підприємництва та експорту організував два Національні стенди під експортним брендом Trade with Ukraine.

«Національний стенд України» (Hall Trade Centre Arena, Stand S-151) об’єднав 10 виробників харчової продукції, зокрема 7 органічних експортерів виробників. Експонентами першого «Національного молочного стенда України» (Hall Al Mustaqbal Plaza, Stand MP-D18) стали виробники сирів, сирних снеків, вершкового масла та спредів, молока, вершків, а також рослинних альтернатив молочній продукції.

Також вперше власною експозицією (Hall Za’abeel Plaza, Stand ZP-C3) на Gulfood була представлена Українська бобово-соєва асоціація (УБСА), експонентами якої стали чотири вітчизняні компанії. Окрім цього, на виставці представлені колективні стенди України (S2-D44 -S2-E61 / S2-308-316), організовані ГС «Український експортний альянс» та ТОВ «Центр підтримки експорту КТПП» у партнерстві з ГС «Український HORECA Кластер». 

Загалом український агрохарчовий сектор на п’ятьох національних стендах та індивідуальних експозиціях представляли 52 компанії. Це експортери органічної продукції, зернових культур, круп та бобових, снеків, горіхів, дитячого харчування, заморожених овочів, фруктів, ягід, соків, молочної продукції, олії, борошна, макаронних і хлібопекарських виробів, солодощів, насіння, яєць, соусів та томатної пасти, м’ясних продуктів, напівфабрикатів і харчових добавок.

За підсумками п’яти днів плідної роботи експоненти Національного стенда України провели 530+ B2B-зустрічей. Відвідувачами стали імпортери з Індії, Об’єднаних Арабських Еміратів, Саудівської Аравії, Оману, Лівану, Ірану, Іраку, Грузії, Малайзії, Японії, Південної Кореї, Єгипту, Греції, Румунії, Чехії, Польщі, Франції, Великої Британії, Туреччини, Італії та Хорватії.

Учасники Національного молочного стенда України провели понад 300 B2B-зустрічей з представниками бізнесу з Кіпру, Ізраїлю, Узбекистану, Грузії, Вірменії, Об’єднаних Арабських Еміратів, Індії, Бразилії, Німеччини, Марокко, Малайзії, Таїланду, Таджикистану, Панами, Лівану, Сінгапуру, В’єтнаму та Філіппін. Для всіх компаній-учасників молочної експозиції участь у Gulfood стала дебютною.

Дві компанії з українських національних експозицій потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025.

Джерело матеріала
loader
loader