Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення»
Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення»

Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення»

Керівник проєкту від Starlight Production Борис Пустовий розповів про підготовку та створення фінального шоу нацвідбору на «Євробачення-2025».

Цьогорічне фінальне шоу національного відбору на «Євробачення-2025» за задумом команди, яка працювала над його розробкою, мало подарувати учасникам атмосферу великого міжнародного конкурсу. Над втіленням проєкту працювала команда Starlight Production. Їм вдалося запровадити багато нововведень. Це і двоярусна оновлена сцена, і грінрум із десятьма командами фіналістів, і фан-зона. Цьогорічна сцена унікальна й своєю мультимедійністю: у зйомці було чимало екранів і світлових конструкцій, що створювали ефект 360°. Сценічні майданчики створювали кращі можливості для перфомансів учасників, що дало їм змогу найповніше продемонструвати свої таланти. «Детектор медіа» поспілкувався з керівником проєкту від Starlight Production Борисом Пустовим про те, як проходила робота, які складнощі виникали та чи все з задуманого вдалося втілити.

— Борисе, яку ідею та сенси вкладали при підготовці проєкту?

— Основною ідеєю національного відбору на «Євробачення» цього року було створення події, яка об’єднує та надихає. Уже три роки ми виборюємо свободу для всього цивілізованого світу. Три роки — це довгий час, який приносить відчуття втоми, іноді розпачу та зневіри. Проте найтемніший час настає саме перед світанком. Ми робили цей національний відбір з надією на світанок української перемоги, світанок нової української музики та єднання. Нові імена української музики стануть невіддільною частиною нашої культури. Нам було важливо підкреслити єдність, незламність і творчий дух українців. Тому при підготовці проєкту ми орієнтувалися на чесність емоцій.

— Скільки часу пішло на розробку проєкту та скільки членів команди над ним працювали? Хто був залучений?

— Підготовка зайняла близько місяця. На початковому етапі до роботи були залучені лише декілька осіб: Герман Нєнов як креативний продюсер, я як керівник проєкту та Катерина Гай як виконавча продюсерка. Проте поступово команда зростала й у піковий момент над проєктом працювало близько 150 осіб, включаючи технічних підрядників. Це була складна, але злагоджена робота команди, кожен зробив свій внесок у створення шоу. Я дякую всім долученим і, звісно, нашому надійному партнеру у цьому проєкті — Суспільному мовленню.

Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення» - Фото 1

 Робочий процес. Команда Starlight Production під час фінального концерту нацвідбору

  • Читайте також: Фінал Нацвідбору на «Євробачення-2025»: про ренесанс 2.0 української музики

— Це не перший досвід роботи продакшну над фіналом нацвідбору. Які відмінності були цього року?

— У 2022 році ми займалися виробництвом фіналу, що проходив у підземному просторі — на станції метро. Тоді це було викликом: створити телевізійне шоу у бомбосховищі, де потрібно було враховувати як технічні, так і безпекові аспекти.

Цього року ми мали змогу працювати у традиційному телевізійному форматі, що дало більше можливостей для постановок і візуальних рішень. Одним із ключових аспектів стало прагнення наблизити атмосферу національного відбору до рівня великого «Євробачення». Завдяки сценографії, світловим рішенням і технологіям ми змогли створити шоу, що передавало дух міжнародного конкурсу. У 2022 році це було неможливо через обмеження простору та безпекові умови, проте цього разу ми прагнули дати артистам сцену, яка дозволила б їм повністю розкрити свій потенціал.

  • Читайте також: За лаштунками нацвідбору на «Євробачення-2025»: те, чого не показували у трансляції

— 10,5 млн грн — загальна вартість проєкту. Які основні витрати були?

— Організація таких проєктів у настільки стислі терміни та з обмеженим бюджетом — це величезний виклик. Основні витрати завжди зосереджені на ключових складових виробництва: технічному забезпеченні, сценографії, світлових і звукових рішеннях, роботі команди й організації постановок артистів. Ми доклали максимум зусиль, щоб реалізувати цей відбір на високому рівні та неймовірно вдячні всій команді, яка працювала над цим шоу.

— Сцена нацвідбору цьогоріч побудована в одному з павільйонів на кіностудії Film.ua. Скільки часу пішло на її встановлення та скільки людей над цим працювали?

— Розробка сцени тривала близько місяця, а її безпосереднє встановлення разом із технічним забезпеченням зайняло шість днів. Над цим процесом працювали близько 100 осіб — технічні спеціалісти, освітлювачі, відеоінженери та багато інших фахівців. Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення».

Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення» - Фото 2

 Запис концерту нацвідбору під пильним наглядом команди фахівців Starlight Production

— Чи все задумане було втілено? Чи виникали якісь труднощі та виклики?

— У таких проєктах завжди є моменти, коли доводиться імпровізувати та шукати альтернативні рішення. Хотілося б реалізувати всі ідеї на 100%, але обмеження в часі та ресурсах вносять свої корективи. Найбільший виклик — це стислі терміни. Всього за місяць потрібно було створити повноцінне шоу. Це означало паралельну роботу над усіма процесами: від творчої концепції до технічного забезпечення.

Головне — ми змогли зберегти ідею та емоцію цього відбору. Глядачі побачили шоу, яке було створене з любов’ю до української музики. Якщо щось і не вдалося ідеально, то це лише мотивує нас робити ще краще в майбутньому. 

Фото: Starlight Production

Читайте також
Ziferblat підписав договір із Суспільним на участь у «Євробаченні-2025»
За лаштунками нацвідбору на «Євробачення-2025»: те, чого не показували у трансляції
Фінал Нацвідбору на «Євробачення-2025»: про ренесанс 2.0 української музики
Переможцем нацвідбору на «Євробачення-2025» став гурт Ziferblat
«Євробачення-2025»: Суспільне і Starlight Production показали, якою буде сцена нацвідбору
«Євробачення-2025»: стало відомо, в якому півфіналі виступить Україна
Суспільний мовник Швейцарії оголосив ведучих «Євробачення-2025»
Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення» - Фото 3
Джерело матеріала
loader