Борис Пустовий, Starlight Production: Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення»
Цьогорічне фінальне шоу національного відбору на «Євробачення-2025» за задумом команди, яка працювала над його розробкою, мало подарувати учасникам атмосферу великого міжнародного конкурсу. Над втіленням проєкту працювала команда Starlight Production. Їм вдалося запровадити багато нововведень. Це і двоярусна оновлена сцена, і грінрум із десятьма командами фіналістів, і фан-зона. Цьогорічна сцена унікальна й своєю мультимедійністю: у зйомці було чимало екранів і світлових конструкцій, що створювали ефект 360°. Сценічні майданчики створювали кращі можливості для перфомансів учасників, що дало їм змогу найповніше продемонструвати свої таланти. «Детектор медіа» поспілкувався з керівником проєкту від Starlight Production Борисом Пустовим про те, як проходила робота, які складнощі виникали та чи все з задуманого вдалося втілити.
— Борисе, яку ідею та сенси вкладали при підготовці проєкту?
— Основною ідеєю національного відбору на «Євробачення» цього року було створення події, яка об’єднує та надихає. Уже три роки ми виборюємо свободу для всього цивілізованого світу. Три роки — це довгий час, який приносить відчуття втоми, іноді розпачу та зневіри. Проте найтемніший час настає саме перед світанком. Ми робили цей національний відбір з надією на світанок української перемоги, світанок нової української музики та єднання. Нові імена української музики стануть невіддільною частиною нашої культури. Нам було важливо підкреслити єдність, незламність і творчий дух українців. Тому при підготовці проєкту ми орієнтувалися на чесність емоцій.
— Скільки часу пішло на розробку проєкту та скільки членів команди над ним працювали? Хто був залучений?
— Підготовка зайняла близько місяця. На початковому етапі до роботи були залучені лише декілька осіб: Герман Нєнов як креативний продюсер, я як керівник проєкту та Катерина Гай як виконавча продюсерка. Проте поступово команда зростала й у піковий момент над проєктом працювало близько 150 осіб, включаючи технічних підрядників. Це була складна, але злагоджена робота команди, кожен зробив свій внесок у створення шоу. Я дякую всім долученим і, звісно, нашому надійному партнеру у цьому проєкті — Суспільному мовленню.
Робочий процес. Команда Starlight Production під час фінального концерту нацвідбору
- Читайте також: Фінал Нацвідбору на «Євробачення-2025»: про ренесанс 2.0 української музики
— Це не перший досвід роботи продакшну над фіналом нацвідбору. Які відмінності були цього року?
— У 2022 році ми займалися виробництвом фіналу, що проходив у підземному просторі — на станції метро. Тоді це було викликом: створити телевізійне шоу у бомбосховищі, де потрібно було враховувати як технічні, так і безпекові аспекти.
Цього року ми мали змогу працювати у традиційному телевізійному форматі, що дало більше можливостей для постановок і візуальних рішень. Одним із ключових аспектів стало прагнення наблизити атмосферу національного відбору до рівня великого «Євробачення». Завдяки сценографії, світловим рішенням і технологіям ми змогли створити шоу, що передавало дух міжнародного конкурсу. У 2022 році це було неможливо через обмеження простору та безпекові умови, проте цього разу ми прагнули дати артистам сцену, яка дозволила б їм повністю розкрити свій потенціал.
- Читайте також: За лаштунками нацвідбору на «Євробачення-2025»: те, чого не показували у трансляції
— 10,5 млн грн — загальна вартість проєкту. Які основні витрати були?
— Організація таких проєктів у настільки стислі терміни та з обмеженим бюджетом — це величезний виклик. Основні витрати завжди зосереджені на ключових складових виробництва: технічному забезпеченні, сценографії, світлових і звукових рішеннях, роботі команди й організації постановок артистів. Ми доклали максимум зусиль, щоб реалізувати цей відбір на високому рівні та неймовірно вдячні всій команді, яка працювала над цим шоу.
— Сцена нацвідбору цьогоріч побудована в одному з павільйонів на кіностудії Film.ua. Скільки часу пішло на її встановлення та скільки людей над цим працювали?
— Розробка сцени тривала близько місяця, а її безпосереднє встановлення разом із технічним забезпеченням зайняло шість днів. Над цим процесом працювали близько 100 осіб — технічні спеціалісти, освітлювачі, відеоінженери та багато інших фахівців. Ми прагнули створити сцену, яка відповідатиме рівню великого «Євробачення».
Запис концерту нацвідбору під пильним наглядом команди фахівців Starlight Production
— Чи все задумане було втілено? Чи виникали якісь труднощі та виклики?
— У таких проєктах завжди є моменти, коли доводиться імпровізувати та шукати альтернативні рішення. Хотілося б реалізувати всі ідеї на 100%, але обмеження в часі та ресурсах вносять свої корективи. Найбільший виклик — це стислі терміни. Всього за місяць потрібно було створити повноцінне шоу. Це означало паралельну роботу над усіма процесами: від творчої концепції до технічного забезпечення.
Головне — ми змогли зберегти ідею та емоцію цього відбору. Глядачі побачили шоу, яке було створене з любов’ю до української музики. Якщо щось і не вдалося ідеально, то це лише мотивує нас робити ще краще в майбутньому.
Фото: Starlight Production
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F3cad50e55134873b93da5dc94b4fbcff.jpg)

