/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6839e0775b116145e6405f28057fef4c.png)
Один день – 30 гривень: "Київстар" приголомшив грабіжницькими розцінками на зв'язок
Мобільний оператор "Київстар" зробив українці неприємний "сюрприз" у вигляді щоденної плати за послуги у розмірі 30 гривень. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.
Абонентка заявила, що своєчасно поповнила рахунок на необхідну суму, але замість підключити місячний пакет послуг оператор почав брати з неї щоденну плату в 30 гривень.
За її словами, скарга в компанію нічого не дала, за 8 днів з її рахунку було знято всі кошти, а пакет послуг так і не підключили.
"Я поповнила рахунок на рекомендовану суму 220 грн, на рахунку було 20 грн, залишок 240 грн. Оплата за тариф 225 грн. Але з мене почало щодня знімати по 30 грн за щоденний пакет послуг. Розмова з оператором та залишена скарга нічого не дали, гроші так само списувалися щодня", - поскаржилась клієнтка.
У "Київстарі" відреагували на скаргу, заявивши, що клієнтка, ймовірно, не дочекавшись підключення пакета послуг, продовжила використовувати мобільний інтернет, обсяг якого вже було вичерпано. В результаті знялися кошти, і для підключення пакета послуг вже не було достатньої суми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифний зашморг Lifecell: власники кнопкових телефонів скаржаться на відвертий грабіж.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.
