Туреччина готує альтернативні транспортні коридори через ризик закриття Ормузької протоки
Туреччина активно розвиває сухопутні та морські логістичні маршрути для мінімізації ризиків можливого закриття Ормузької протоки. Вона є ключовою транспортною артерією для експорту нафти та газу з країн Перської затоки. Про це заявив міністр транспорту Абдюлькадір Уралоглу, повідомляє «Главком» із посиланням на Anadolu Ajansı.
«Нам потрібні надійні альтернативи на випадок перекриття протоки, тому ми реалізуємо проекти «Шлях розвитку» та «Середній коридор», – пояснив міністр.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F7a48078cd29c7b949d23e90691c13fcd.jpg)
За словами політика, через турецьку територію проходить 2,1 тис. км «Шляхи розвитку», в який планується інвестувати близько $24 млрд. Після повного введення проєктів терміни доставки вантажів до Європи скоротяться до 25 днів через «Шлях розвитку» і рекордних 13 днів через «Середній коридор».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Ff164af7c535fde838ee1162f41d47706.jpg)
Як повідомлялося, керівник Shell, однієї з найбільших компаній, що торгує нафтою та природним газом, попередив, що потенційне блокування Ормузької протоки Іраном можеспровокувати «серйозне потрясіння» на ринку нафти.
До слова, Іран намагається спішно експортувати видобуту нафту, доки Ізраїль не знищив ці запаси. Про це написало агентство Bloomberg із посиланням на супутникові знімки, які зафіксували підвищену логістичну активність іранців.
