Несподівані списання з телефону: як не втратити гроші на мобільних послугах
Несподівані списання з телефону: як не втратити гроші на мобільних послугах

Несподівані списання з телефону: як не втратити гроші на мобільних послугах

Найчастіше користувачі скаржаться на незрозуміле списання коштів із телефонів. Найчастіше це стосується сучасних смартфонів, але можуть постраждати навіть кнопкові телефони.

Чому можуть списати кошти з рахунку? Давайте розумітися.

Дзвінок / фото : Актуально

Неприємна ситуація може статися, коли оператор без відома користувача підключає платні послуги до тарифу. Довести те, що функцію було підключено не користувачем, дуже складно, але можливо.

Буває, що абонент самостійно встановив платні функції. Навіть у кнопкових телефонах це зробити можливо, хоча там і немає офіційної програми оператора. Це може статися випадково, наприклад, у людини похилого віку. Перевірити наявність платної підписки або функції можна на офіційному сайті мобільного оператора, а також через лінію.

Чоловік з телефоном, скріншот: YouTube

Також може завершитись період безкоштовної підписки. Оператори, пропонуючи безкоштовну передплату, часто не вказують, що не платити за неї можна певний період, а потім списуватимуться кошти. Тому перед підключенням слід перевіряти, який саме період функція діятиме абсолютно безкоштовно.

Кнопковий телефон. Фото: Youtube

Зросла плата за тариф – таке пояснення у списанні коштів буває дуже часто. Крім того, попередження про підвищення ви могли не помітити або його не було взагалі, таке теж часто трапляється. Якщо повідомлення про підвищення тарифу не було, абонент має право повернути кошти.

Раніше ми повідомляли, що Lifecell показав, як отримати безкоштовні хвилини та гігабайти: доступно кожному абоненту .

Також стало відомо, що "Київстар" скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.

Джерело матеріала
loader