/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F422%2Fc1a40c2578a27fcae0104c8141fd811a.jpg)
В Україні 30% ринку автоперевезень знаходяться у тіні
Наразі автомобільний транспорт має декілька неконкурентних переваг, що ставлять залізницю у невигідне становище. Про це у своїй колонці для Аgrotimes розповів заступник директора департаменту технолонії перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
За його словами, деякі автоперевізники продовжують порушувати вимоги габаритно-вагового контролю (ГВК), транспортуючи автівкою 27-45 тонн вантажу. «При цьому такі автівки руйнують автодороги загального користування, а їх власники отримують додаткові доходи. І державна служба УкрТрансБезпека, на жаль, не в змозі своїм обмеженим штатом узяти під контроль майже 152 тис. кілометрів автомобільних доріг загального користування! WIM комплекси (стаціонарні комплекси зважування автівок у русі) допомагають частково вирішити проблему, але не вирішують її повністю», – зауважив Валерій Ткачов.
Заступник директора департаменту технолонії перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» зазначив, що майже 30% ринку автоперевезень знаходяться у тіні, не сплачують податки, працюють за готівку та інше.
«Натомість АТ «Укрзалізниця» своєчасно та в повному обсязі сплачує усі податки: держава відслідковує усі вантажі, що перевозяться залізницею! Крім цього, АТ «Укрзалізниця» за свій рахунок утримує залізничну інфраструктуру та додатково сплачує земельний податок, за землю під інфраструктурою», – додав Валерій Ткачов.

