Renault офіційно представив одразу три комерційних електромобіля: Estafette, Goelette і Trafic
Renault офіційно представив одразу три комерційних електромобіля: Estafette, Goelette і Trafic

Renault офіційно представив одразу три комерційних електромобіля: Estafette, Goelette і Trafic

Компанія Renaultпредставила одразу три електричні комерційні авто – Estafette, Goelette і Trafic. Ці три авто є результатом співпраці з Flexis, незалежною компанією, заснованою Renault, Volvo та групою CMA CGM.На базі нової платформи і архітектури SDV ці компактні, просторі та адаптовані фургони прокладають шлях до індивідуальних рішень, які підтримуватимуть клієнтів у перехід на енергоефективні технології.Ця нова платформа представляє значний прорив у проектуванні інтелектуальних транспортних засобів, пропонуючи гнучкість, ергономіку та підключення, з практично безмежними можливостями для індивідуалізації та зниження експлуатаційних витрат, забезпечуючи при цьому високий рівень безпеки та продуктивності.Trafic E-Tech electric: сучасний і функціональнийTrafic E-Tech electric відрізняється сучасними пропорціями та дизайном one-box для динамічного профілю. Він має короткий передній звис і подовжену колісну базу, з колесами, розташованими по кутах, щоб максимізувати внутрішній простір, при цьому зберігаючи радіус повороту, еквівалентний Renault Clio. Він має висоту менше 1,90 м, що дозволяє легко заїжджати в підземні паркінги.Задня частина має високу лінію кузова на рівні з бічними вікнами, а також сильно вигнуті, асиметричні навісні двері та спойлер з дефлекторами для оптимізації аеродинаміки. Задні ліхтарі мають унікальний світловий підпис, підкреслений 3D дизайном, що додає стилю вишуканості. Відчуття міцності підкреслюється захистом нижньої частини кузова з зернистої чорної пластмаси, з передніми і задніми бамперами та нижніми дверними секціями, що підкреслюють враження надійності для інтенсивного повсякденного використання.Goelette E-Tech electric: універсальний автомобільІсторичний комерційний автомобіль Renault, Goelette був на дорогах протягом десяти років з 1956 року. Міцний, надійний і легкий для трансформації перетворенні, він був одним з найпопулярніших фургонів для автопарків або власників малого бізнесу з конкретними вимогами.Goelette E-Tech electric доступний у трьох версіях: шасі-кабіна, фургон і самоскид, що відкриває шлях до широкого вибору трансформацій. Використовуючи всі переваги гнучкої та оригінальної архітектури, що стала можливою завдяки цій новій генерації транспортних засобів, Goelette E-Tech electric має уніфіковану передню частину аж до стійки B, ідентичну передній частині Trafic E-Tech electric.Задня частина не має спеціального обладнання. Вона розроблена для практично безмежного ряду пристроїв та індивідуальних особливостей, з конструктивними елементами, які можуть прийняти «фургон» або інші конфігурації, що відповідають конкретним вимогам користувачів. Задні ліхтарі одночасно функціональні та елегантні, підкреслюють загальний дизайн автомобіля.Estafette E-Tech electric: розроблений для сучасних містEstafette E-Tech electric є сучасним перевтіленням іконічного фургона Renault 1960-х років, адаптованого до вимог сучасної міської логістики. Більше половини мільйона автомобілів носили назву Estafette між 1959 і 1980 роками. Ця легендарна назва символізує комерційний автомобіль, що охоплює кілька поколінь.Його дизайн значною мірою натхненний концептом Renault Estafette, представленим минулого вересня. Завдовжки всього 5,27 м і завширшки 1,92 м, це компактний автомобіль, яким легко керувати у місті. Його висота становить 2,60 м, що дозволяє людині заввишки до 1,90 м легко пересуватися в салоні, між кабіною та вантажним відсіком. Як і Trafic E-Tech electric, він надзвичайно легкий у керуванні, що дозволяє йому маневрувати вузькими вулицями та густонаселеними міськими районами.Estafette E-Tech electric включає функції, призначені для бізнес-користувачів у місті, такі як розсувні бічні двері з невидимою інтегрованою направляючою для плавного відкривання. Підніжки з обох боків полегшують посадку та висадку з автомобіля, що робить його використання більш ергономічним.Цей новий модельний ряд буде вироблятися у Франції, на заводі в Сандувілі, і дебютує на ринку з 2026 року. Більш детальна інформація буде розкрита в найближчі місяці.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.

Джерело матеріала
loader
loader