![Метро на Виноградар: розпочалися будівельні роботи на станції «Мостицька»](https://thumbor.my.ua/CiWwpCUl1SW8zD7Rx5TAlAxKk3k=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F879bf4d37275056a87142d06ad89b1f4.jpg)
Метро на Виноградар: розпочалися будівельні роботи на станції «Мостицька»
Про це компанія повідомила у Фейсбуці, передає Укрінформ.
«Запущено в роботу ще одну дільницю - котлован станції “Мостицька”. Тут триває перенесення комунікацій, влаштування обв’язувального залізобетонного пояса на стіні в ґрунті – це залізобетонні балки, забетоновані зверху стін котловану», - йдеться в повідомленні.
Наголошується, що обв’язувальна балка забезпечуватиме міцність котловану безпечності роботи на дільниці. Невдовзі розпочнеться влаштування стіни в ґрунті, яка була частково зведена попереднім підрядником.
На іншій дільниці – між діючою станцією «Сирець» та майбутньою «Мостицькою» - завершено буріння січних паль оправи 42-метрової демонтажної шахти над тунелем глибокого закладення. Наразі почалося спорудження устя шахти - обв’язувального залізобетонного поясу. Також розпочинається буріння у внутрішньому контурі шахти водознижувальних свердловин - для відкачки води з водонасичених грантів та спостереження.
Крім того, тривають роботи з прокладання двоярусних монолітних тунелів між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди». У цих тунелях поїзди метро рухатимуться один над одним, але на станції прибуватимуть традиційно - в одній площині. Нині тут продовжується бетонування стін та перекриття тунелів.
На ділянці станція “Проспект Правди” триває стабілізація ґрунтів у котловані за технологією Jet grouting. Паралельно ведуться роботи з влаштування системи кріплення котловану, перенесення інженерних мереж.
Як повідомлялося, на початку листопада 2024 року ТОВ “Група компаній "Автострада” розпочало будівництво метро на столичний житловий масив Виноградар. Буде продовжена Сирецько-Печерська (“зелена”) лінія метро - від станції “Сирець”. Загалом передбачено будівництво двох станцій - "Мостицька" та "Проспект Правди". Загальна довжина будівництва становитиме 3,78 км і включатиме 6 будівельних дільниць.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)