![Прототип американського надзвукового пасажирського літака виконав свій останній політ](https://thumbor.my.ua/nQNL7f9rjZ_9UuDPa_arICUfsRs=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F14ec633872ef559a7837b8b497ed64a5.jpg)
Прототип американського надзвукового пасажирського літака виконав свій останній політ
В понеділок, 10 лютого прототип перспективного надзвукового літака XB-1 успішно здійснив 13-й і останній випробувальний політ. Про у своїй заяві повідомила компанія-розробник апарату Boom Supersonic.
Під керуванням пілота Трістана Бранденбурга літак розвинув швидкість до 1242 км/год і досяг висоти у 11130 м.
Успішне завершення всіх запланованих тестів демонстратора дозволить Boom перейти безпосередньо до створення повноцінного прототипу авіалайнера Overture, який може зміни світ комерційної авіації.
Авіалайнер Overture буде приблизно в три раз більше, ніж XB-1. Передбачається, що на ньому зможуть розміститись від 64 до 80 пасажирів. Крейсерська швидкість літака буде складати приблизно 2000 км/год. Таким чином, політ із Нью-Йорка до Лондона займе лише трохи більше трьох годин.
Надзвукові пасажирські літаки - довідка
Єдині надзвукові авіалайнери, які регулярно перевозили пасажирів - це європейський Concorde та радянський Ту-144. Обидві машини давно вивели з експлуатації через критичні недоліки - зокрема, надмірну генерацію шуму та високі затрати на експлуатацію.
Передбачається, що новий Overture буде "тихим", а окрім того значно більш економічним, ніж його попередники.
До речі, свій власний надзвуковий комерційний літак створюють і китайці - нещодавно компанія Sichuan Lingkong Tianxing Technology представила прототип такого літака.
Зазначимо, що не всі подібні проекти мають шанси на реалізацію. Найбільш показовим в цьому плані є приклад надзвукового авіалайнера Horizon. Серед причин відмови від проекту - відсутність фінансування.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)