Адміністрація Трампа анонсувала запровадження нових тарифів на товари з Канади, Мексики та Китаю. Продукція від найближчих сусідів обкладатиметься митом 25%, а за китайські поставки доведеться доплатити “зайві” 10%. Аналітики S&P Global Mobility вважають, що законопроект вплине на світовий автопром і назвали бренди, які заплатять найбільше.За оцінками S&P Global Mobility, указ Трампа вплине на всіх автовиробників і постачальників з Північної Америки, адже Мексика експортує 86,9% автомобільних деталей у США, і компонентами цієї країни користуються практично всі автогіганти. Наприклад, Volkswagen продає в Північній Америці 43% автомобілів мексиканської збірки, у Nissan ця частка становить 27%, у концерну Stellantis – 23%, у General Motors – 22%, у Ford – 15%.Деякі американські бестселери сильно залежать від деталей з-за кордону: наприклад, Ford F-Series та Mustang оснащуються двигунами канадського виробництва, а Mazda CX-50 комплектується двигунами із заводу в Мексиці. Також у сусідній країні випускають Toyota RAV4, повнорозмірні пікапи General Motors та Stellantis. Передбачається, що витрати від “торговельних воєн” на північноамериканському континенті намагатимуться перекласти на споживачів, тобто ціни на автомобілі оновлять історичний максимум.За оцінками Wells Fargo, однак середня ціна автомобіля може поступово збільшитись на ті ж 25%. При цьому щорічні втрати General Motors можуть скласти 13 мільярдів доларів, Ford — 25 мільярдів доларів, а Stellantis переплатить 56 мільярдів доларів.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, через Трампа Alfa Romeo перегляне стратегію електрифікації.