Акцент на ноги і соковиті кольори: як створювався образ Лесі Нікітюк у новому фільмі
Акцент на ноги і соковиті кольори: як створювався образ Лесі Нікітюк у новому фільмі

Акцент на ноги і соковиті кольори: як створювався образ Лесі Нікітюк у новому фільмі

6 березня на великі екрани виходить романтична комедія «Песики» виробництва FILM.UA Group за підтримки Нового каналу. Стрічка стане дебютною роллю Лесі Нікітюк. Блогерка й телеведуча зіграла егоїстичну кар’єристку Яну, яка ніяк не може знайти кохання, аж поки дивне прокляття не змінює її життя назавжди.

Як і сама Леся, Яна — яскрава й амбітна дівчина. Тож перед командою стояло завдання: створити самодостатню, впізнавану героїню, якій глядач повірить. І стиль у цьому відіграє одну з вирішальних ролей. Про процес створення образу виданню Viva! розповідала художниця з костюмів стрічки Катерина Витвицька.

«Лесі пасує майже все»

«Коли я вперше прочитала сценарій, то одразу зрозуміла, що запросити Лесю Нікітюк на роль Яни було вкрай влучним рішенням. Це привабливі, впевнені в собі дівчата, які не бояться привертати увагу. І що найголовніше — вони вміють відображати це у своєму стилі», — каже художниця з костюмів.

Образ створювався командно, за побажаннями режисера та креативної продюсерки, а також разом з самою Лесею. Експериментували, ділились ідеями, навіть використали деякі елементи з власного гардероба Нікітюк. «Це була дійсно спільна робота, і це стало великим плюсом для кінцевого результату», — додає художниця.

Катерина зізнається: як художниці з костюмів їй було вкрай легко працювати з виконавицею головної ролі: «Вона має ефектну зовнішність і чудову фігуру — Лесі пасує майже все».

Особливий акцент в образі героїні зробили на її ноги: їх підкреслювали за допомогою мініспідниць, шортів і, звісно, підборів. Водночас використовували нетипові поєднання одягу й кольорів, щоб зробити кіногероїню унікальною.

«Образ кар’єристки — поширений у кіно. Це і перевага, і виклик, — пояснює Катерина. — З одного боку, показати амбітну людину нескладно: є конкретні елементи, які одразу впізнавані: піджаки, костюми. Але ми хотіли розбавити „сірий образ“».

Команда прагнула не тільки передати, наскільки кар’єра важлива для Яни, але й показати її особистий підхід до роботи: як вона будує стосунки з колегами та клієнтами:

«Завдяки яскравим кольорам і сміливим поєднанням ми хотіли передати творчу натуру Яни. Навіть якщо використовували класичні костюми, намагалися їх урізноманітнити, щоб це не було скучно та банально. Все, щоб показати, що це не типова „холодна леді“, а сучасна, успішна жінка з широким колом інтересів».

Трансформація Яни — від егоїстичної кар’єристки до емпатичної та чуйної людини — одна з ключових тем у фільмі. Цей розвиток відображається і в її гардеробі.

«На початку історії Яна завжди „при параді“: нафарбована, на підборах, із зачіскою. Така трошки лялька. Це амбіції, наполегливість, сексуальність — певною мірою вона навіть агресивна. А далі цей образ пом’якшується, стає більш людяним. Яна все частіше відмовляється від мейку, підборів, змінюються кольори — від строкатих і провокаційних до спокійних пастельних», — підкреслює Катерина.

«Песики» — це провокаційна й водночас щира історія про стосунки та кохання. За сюжетом егоцентрична кар’єристка, затята холостячка випадково накладає на себе прокляття: чоловіки, з якими вона кохається, на ранок перетворюються на песиків. Відтепер героїня змушена жити, будувати кар’єру й шукати кохання з цим дивним випробуванням. Воно зрештою стає для неї даром, бо вчить дівчину щиро кохати й піклуватися про інших.

Фото надані пресслужбою

Джерело матеріала
loader
loader