Polestar 3 переміг Model 3 у зимовому тесті запасу ходу електромобілі – хоча Tesla «показала» кращій показник
Polestar 3 переміг Model 3 у зимовому тесті запасу ходу електромобілі – хоча Tesla «показала» кращій показник

Polestar 3 переміг Model 3 у зимовому тесті запасу ходу електромобілі – хоча Tesla «показала» кращій показник

Норвезька автомобільна федерація (NAF) та журнал Motor провели зимовий тест запасу ходу електромобілів El Prix. Несподівано переможцем став Polestar 3, який досяг другого найкращого зимового результату за всю історію.

Tesla була постійним лідером у попередніх тестах запасу ходу. Вона вступила в змагання з високими очікуваннями щодо своєї Model 3 LR RWD, яка може похвалитися запасом ходу у 702 км за циклом WLTP. Та фактичні показники виявились на чверть скромнішими, та навіть дещо оманливими.

Polestar 3, з іншого боку, перевершив очікування, подолавши вражаючі 531 км у складних зимових умовах. Цей результат відхилився всього на 5,18% від його заявленого рейтингу у 561 км згідно WLTP.

Під час тесту та підрахунку результатів сталася цікава ситуація. Tesla Model 3 зупинився після пробігу 548 км. Писля цього виникла думка, що це явний переможець.

Але потім Polestar 3, проїхав 531 км, проте, цей електромобіль зупинився майже на 300 м попереду Tesla. Швидка перевірка показала, що Tesla Model 3 додавала близько 4,7 км на кожні 100 км до своїх показників пробігу. Іншими словами, електромобіль Tesla «підмальовував» собі майже 5% до показників пробігу. Після того, як цю чималу похибку було враховано в остаточних результатах, Polestar 3 визнали переможцем з невеликою фактичною перевагою реального пробігу.

Що ще цікаво, електромобілі на третьому та четвертому місцях теж показали майже однаковий результат, хоча й помітно поступилися лідерам. Porsche Taycan та Kia EV3 змогли проїхати 499 км, перш ніж розрядитися. Це приблизно на 15% менше заявленого запасу ходу за циклом WLTP.

Спецпроєкти

Тест запасу ходу електромобілів El Prix проводиться двічі на рік у Норвегії, і він оцінює реальний запас ходу електромобілів у порівнянні з їхніми офіційними показниками WLTP. Зимова версія представляє особливо складні умови. Цьогорічний маршрут включав слизьке дорожнє покриття та підйом приблизно на 1000 м.

ЕлектромобільФактичний пробігВідмінність від WLTP
Polestar 3531 км-5%
Tesla Model 3531 км-24%
Porsche Taycan499 км-16%
Kia EV3499 км-15%
BYD Tang482 км-9%
Audi Q6 e-tron481 км-22%
Hongqi EHS7452 км-16%
VW ID.7 GTX Tourer440 км-23%
Ford Explorer437 км-17%
BYD Sealion 7436 км-13%
Lotus Emeya436 км-13%
Hyundai Ioniq 5436 км-20%
XPeng G6429 км-22%
Porsche Macan429 км-22%
BYD Seal U421 км-16%
Nio EL8412 км-18%
BMW i5 Touring392 км-21%
Mercedes G580381 км-14%
Volvo EX30371 км-21%
Peugeot E-5008361 км-26%
Mini Countryman355 км-11%
Peugeot E-3008347 км-32%
Smart #3346 км-17%
Voyah Dream344 км-29%

Найгірше в тесті показав себе Peugeot E-3008. Він розрядився після пробігу 347 км – це на 163 км менше заявленого запасу ходу за циклом WLTP. Voyah Dream був таким же поганим, досягнувши найменшого запасу ходу в усьому тесті – 344 км або 71% від заявленого запасу ходу. Третім найгіршим електромобілем у тесті став ще один Peugeot – E-5008. Він проїхав 361 км, що на 127 км менше заявленого запасу ходу.

Джерело: arenaev

Джерело матеріала
loader
loader