/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fccf444ad352a10e011a2b32dc138d0c7.jpg)
Ветеран PlayStation розкрив чому Bloodborne досі не отримала ремастера
Ремастер Bloodborne все більше перетворюється у щось на кшталт жарту про Half-Life 3, адже шанувальники творчості FromSoftware роками благають про нього, але у відповідь отримують лише мовчання, інформує 24 Канал з посиланням на gamesradar+.
Занадто важливий проєкт
У подкасті Kinda Funny Games багаторічний працівник PlayStation та колишній президент SIE Worldwide Studios для Sony – Сюхей Йосіда, прокоментував цю ситуацію.
У мене є лише моя особиста теорія. Оскільки я пам'ятаю, Міядзакі-сан дуже, дуже любив Bloodborne… Я думаю, що він зацікавлений (в ремейку, – ред.), але він такий успішний і такий зайнятий,
– каже Йосіда.
Отож, на думку Йосіди головний творець Bloodborne – Хідетака Міядзакі, хоче власноруч працювати над ймовірним ремастером, а не передавати його в інші руки, але поки що банально не має на це часу.
Він не хоче, щоб хтось інший торкався його (Bloodborne, – ред.), це моя теорія, і команда PlayStation поважає його бажання,
– підсумував Сюхей.
Повний запис подкасту – дивіться відео
На завершення Йосіда ще раз уточнив, що він не знає напевно, чи це справді так, чи ні, але це його чесне припущення.

