Якщо ви не погоджуєтеся з рішенням експертної команди щодо встановлення інвалідності, у вас є право подати скаргу.
Це можна зробити двома способами:
- Лікуючий лікар надсилає електронне направлення до Центру оцінювання функціонального стану.
- Пацієнт самостійно надсилає паперову скаргу до цього ж Центру.
Терміни подання скарги
Скаргу слід подати протягом 40 календарних днів після отримання витягу з рішення. Якщо ви пропустили цей термін з поважних причин (хвороба, відрядження чи мобілізація), можна подати клопотання про його поновлення, додавши документи, які підтверджують причину пропуску. Центр розгляне ваше звернення за 5 робочих днів. Якщо термін поновлено, у вас буде 10 робочих днів для подання скарги, пише "Наше місто".
Що має бути вказано у скарзі
- Ваші ПІБ.
- Адреса проживання чи перебування.
- Контактні дані (телефон, email).
- Суть вашої вимоги та її обґрунтування.
- Дата складання скарги.
Розгляд скарги
Центр оцінювання має завершити розгляд скарги протягом 30 календарних днів. Це може відбуватися очно, заочно або через телемедицину. Експертна команда може заслухати пояснення пацієнта чи його представника, переглянути надані документи та за потреби організувати повторне оцінювання.
Якщо пацієнт не з’явиться на повторне обстеження без поважної причини, рішення скасують.
Результати розгляду скарги
Центр оцінювання може ухвалити одне з трьох рішень:
- підтвердити попереднє рішення;
- скасувати його;
- ухвалити нове рішення після додаткового оцінювання.
Висновок підписують усі члени експертної команди. Станом на початок 2025 року Центр оцінювання отримав понад 8,6 тисячі медико-експертних справ. Установа розташована за адресою - провулок Феодосія Макаревського, 1-А, а контактні дані доступні на їхньому офіційному сайті.
Раніше ми повідомляли, реформа пенсій з інвалідності: кому скасують виплати і що буде натомість?
Реформа МСЕК: як українців позбавляють інвалідності при повторному огляді - детальніше на Знай.ua.