Ринок фрахту залишається складним для судновласників.
Про це повідомляє ASAP Agri з посиланням на дані Atria Brokers.
Як зазначається, торгова активність цього тижня зросла, оскільки на ринку з’явилися нові заявки на вантажі. Проте лише деякі були твердими, тому кількість укладених угод обмежена, і дисбаланс між вантажами та тоннажем зберігається.
«Цього тижня найбільше зниження ставок спостерігається у сегментах «панамаксів», «супрамаксів» та «хендісайзів», тоді як ставки для «коастерів» залишаються стабільними», — уточнили фахівці.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, поточні ставки для «панамаксів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до південного Китаю складають 34-36 $/т.
Ставки для «хендісайзів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т і становлять 16-17 $/т.
Водночас власникам «коастерів» вдалося уникнути подальшого зниження ставок. Ставки на перевезення кукурудзи з дунайських портів України до східного узбережжя Італії залишаються на рівні 27-29 $/т.
Фрахт на перевезення кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци також залишається на рівні 9 €/т.