Ставки фрахту на перевезення зерна великотоннажними суднами знижуються
Ставки фрахту на перевезення зерна великотоннажними суднами знижуються

Ставки фрахту на перевезення зерна великотоннажними суднами знижуються

Ринок фрахту залишається складним для судновласників.

Про це повідомляє ASAP Agri з посиланням на дані Atria Brokers.

Як зазначається, торгова активність цього тижня зросла, оскільки на ринку з’явилися нові заявки на вантажі. Проте лише деякі були твердими, тому кількість укладених угод обмежена, і дисбаланс між вантажами та тоннажем зберігається. 

«Цього тижня найбільше зниження ставок спостерігається у сегментах «панамаксів», «супрамаксів» та «хендісайзів», тоді як ставки для «коастерів» залишаються стабільними», — уточнили фахівці. 

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, поточні ставки для «панамаксів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до південного Китаю складають 34-36 $/т.

Ставки для «хендісайзів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т і становлять 16-17 $/т.

Водночас власникам «коастерів» вдалося уникнути подальшого зниження ставок. Ставки на перевезення кукурудзи з дунайських портів України до східного узбережжя Італії залишаються на рівні 27-29 $/т.

Фрахт на перевезення кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци також залишається на рівні 9 €/т.

Источник материала
loader