Як український мед став новим золотом у світі косметики: Нінa Домбровська про Beehive Cosmetics
Як український мед став новим золотом у світі косметики: Нінa Домбровська про Beehive Cosmetics

Як український мед став новим золотом у світі косметики: Нінa Домбровська про Beehive Cosmetics

В інтерв'ю Viva.ua співзасновниця Beehive Cosmetics Нінa Домбровська розповіла про шлях до створення бренду, роль війни у його запуску та унікальність меду як ключового інгредієнта.

— Ніно, ви довгий час працювали в міжнародній корпорації Henkel. Що вас спонукало створити власний бренд Beehive Cosmetics, зосереджений на догляді за волоссям?

Мій досвід у компанії Henkel понад 15 років був побудований саме у косметичному сегменті, і я чітко бачила домінування імпортної продукції. Саме там народилась моя мрія створити український бренд, який був би високого рівня якості та міг би конкурувати з відомими брендами. Я могла б продовжувати будувати корпоративну кар’єру, але зробила свідомий вибір працювати на розвиток України та власного українського бренду саме зараз, коли йде війна. Сегмент догляду за волоссям — це перший сегмент, який ми відкрили, і це не випадково, бо волосся — аксесуар краси номер один для жінок, а також найбільший сегмент косметичної галузі. Тому це емоції та раціо, об’єднані разом.   

— Ви вирішили створити Beehive Cosmetics під час війни. Що мотивувало вас і команду розвивати український бізнес у такі непрості часи?

Саме війна змусила нас чітко усвідомити, наскільки важливими є можливість споживати своє, рідне. Також продовжувати жити, створювати, бути красивими під час війни — це теж форма нашого супротиву агресору. Разом з моїм партнером Ігорем Ліскі ми вирішили, що віримо в Україну та не будемо чекати кращих часів, бо українські жінки заслуговують на найкраще вже сьогодні.

— Мед — ключовий інгредієнт в усіх продуктах Beehive Cosmetics. Розкажіть, чим саме український мед унікальний і як він допомагає створити продукти преміум-класу?

У складі Beehive Cosmetics є те, що ми називаємо «українське золото» — український мед Beehive найвищої проби, сповнений життєвої енергії та сяйва, адже увібрав у себе всю міць і силу української землі. Цей ключовий інгредієнт встановив високу планку, а тому кількість натуральних складових всіх продуктів лінійки досягла 90%. Завдяки інноваційним технологіям та власній лабораторії ми віртуозно поєднали все, про що можна було лише мріяти: природність та прогресивність, створивши український продукт абсолютно люксової якості.

— На вашому пакуванні є напис Proud to be Ukrainian. Як українська ідентичність бренду відображається у продукції?

Так, ми впевнено додали на наше пакування напис Proud to be Ukrainian на фронтальну частину, бо бачимо свою місію у тому, щоб зламати стереотип, який існує в косметичній категорії — мовляв, якщо хочеш преміальної якості, то обираєш французьке, італійське, корейське і точно не українське.

Своїми продуктами ми показуємо — ні, український продукт може бути бездоганної якості, і не треба обирати між розкішною якістю або українським, можна просто обрати Beehive Cosmetics.

— Як мед допомагає відновлювати волосся та зберігати його здоров'я?

Beehive Cosmetics через свої унікальні формули розкриває біологічну активність меду, щоб донести максимальну користь золотого інгредієнту до волосся та шкіри. Мед — справжнє джерело живлення, потужний природний інгредієнт, багатий мікроелементами, вітамінами та органічними кислотами, що є незамінними у догляді за волоссям та шкірою. Ми часто шукаємо вирішення проблем десь далеко, але природа вже дала нам чарівні речі, які ще й найкращі саме тут — в Україні. Наші технологи зробили умови для того, щоб активні речовини меду ефективно проникали у волосся та шкіру. Наші продукти працюють не лише на поверхні, а й глибоко проникають у структуру волосся.

— Як вам вдалося зберегти баланс між натуральністю (90% складових) та інноваційністю, особливо при використанні меду в поєднанні з технологічними компонентами для догляду за волоссям?

Саме в цьому і є наш секрет. За ним — три роки наполегливої роботи та експериментів. Ми поставили перед собою амбітну задачу поєднати найкраще, і це було непросто: насамперед мед є нестабільним продуктом, він змінює свою консистенцію та колір, і на початку, коли я ставила задачу зробити формулу, в якій меду було б багато, більшість технологів мені просто відмовили, але я дуже наполеглива, тому не зупинилась.

— Розкажіть про асортимент продукції Beehive Cosmetics. Які з засобів найбільш популярні і чим вони допомагають вирішити конкретні проблеми волосся, наприклад, ламкість або сухість?

Beehive Cosmetics — це смарт-асортимент засобів для волосся, в якому є 7 унікальних продуктів, серед яких ви точно знайдете ідеальну комбінацію саме для вашого волосся. Всі засоби бренду, від шампунів до сироваток, насичені медом, який надає волоссю природний блиск і здоров’я. Саме під ваш тип волосся або проблему ми допоможемо підібрати найкращу комбінацію. Наприклад, що стосується однієї з найпоширеніших проблем загалом і саме взимку, а саме сухості та ламкості, яке притаманне пошкодженому волоссю, то тут ми пропонуємо використовувати шампунь Keratin System — він інтенсивно реконструює та відновлює пошкоджене волосся, надаючи йому природну міцність і еластичність. Крем-маска Mega Honey Repair Mask надасть справжній салонний ефект у вас вдома, вона відновлює, живить та зволожує волосся, перетворюючи його на здорове та сяйне. Сироватка SOS Split Ends Serum ефективно реконструює кінчики волосся, запобігаючи їх розшаруванню та надаючи волоссю доглянутий вигляд. Я впевнена, що ці три продукти, якщо використовувати їх разом і постійно, будуть підтримувати здоровий вигляд та блиск волосся, яке має проблему сухості.

Взагалі треба розуміти, що домашній догляд за волоссям — це не про швидкі рішення, бо дуже швидка м’якість досягається зазвичай за рахунок силіконів або інших хімічних компонентів, які у довгостроковій перспективі перевантажують волосся та роблять його тьмяним. Тому для домашнього догляду не раджу вестись на швидкий одноразовий ефект, тут нам потрібен надійний партнер надовго. Це майже як обирати чоловіка й наші засоби — це надійний та якісний партнер надовго. Його якість ви оціните одразу, але з часом відчуєте і покращення якості волосся.     

— Аромат ваших продуктів можна порівняти з розкішними парфумами. Як вам вдалося створити унікальну композицію, що стала частиною ідентичності Beehive Cosmetics?

О, наш аромат — це окрема історія! Я перепробувала сотні різних ароматів і ніяк не могла знайти нічого особливого. Стандартні медові, квіткові запахи, які пропонувались постачальниками для догляду за волоссям, не здавались мені гідними люксового рівня продукту. Розуміючи, що стандартний підхід не спрацьовує, я звернулась до Вікторії Філатової — найдосвідченішого парфумера України — з проханням допомогти знайти унікальний аромат. Вікторія ретельно підібрала пару десятків варіантів, і серед них був один, в який я закохалась одразу, і тепер бачу, як в нього закохуються багато наших покупців. Вишуканий аромат наших засобів дивує своєю витонченістю, яку можна очікувати від дорогих парфумів. Збагачена медовим відтінком композиція бувально огортає волосся елегантним шлейфом.

— Як ви бачите роль Beehive Cosmetics у просуванні України як країни, що здатна створювати люксові продукти для міжнародної аудиторії?

Будь-якій країні потрібні символи, які зрозумілі, доступні для споживання, сучасні і можуть бути обличчям країни. Уявіть собі, що їдете в гості до своєї знайомої в іншій країні: що ви привезете таке українське, щоб її здивувати? Звісно, є традиційні подарунки — наприклад, київський торт. Але чи не було б круто подарувати щось українське, але сучасне, щоб знайома, побачивши цей продукт, побачила Україну сучасною країною, здатною створювати продукти, якими може пишатися світ! Саме таку місію ми собі бачимо у формуванні та просування іміджу України за кордоном.

— Український мед має глибоке символічне значення для вашого бренду. Як ви вважаєте, які цінності української культури та природи передає ваш бренд міжнародній аудиторії?

У нас дуже багата культура та традиції, це потрібно цінувати і плекати, а також транслювати їх у сучасних формах, і косметика теж може бути такою формою сучасності. Ми повинні показати світу, що живемо не тільки минулим, але й сьогоденням та майбутнім, та здатні створювати потужні сучасні надихаючі бренди.

Beehive Cosmetics комунікує та уособлює в собі аутентичну, сміливу, вишукану та сучасну Україну майбутнього. А мед як ключовий інгредієнт, який повертає нас до коріння до землі, говорить, що найцінніше у нас вже є, його треба цінувати та знаходити сучасні форми використання.

Джерело матеріала
loader