Купівля нашийника для кота обернулася для клієнтки ПриватБанку несподіваною проблемою. Усе сталося через спробу оплатити товар за 144 гривні в інтернет-магазині ITbox. Операція була визнана банком "високоризиковою", і картку клієнтки заблокували.
Клієнтка, яка просто хотіла придбати нашийник від бліх, була шокована тим, що її банківську картку заблокували без попередження. За словами жінки, це спричинило двогодинну епопею з перевірками. Їй довелося проходити фотоверифікацію, підтверджувати свою особу по телефону та кілька разів входити до додатка Приват24.
Проте навіть після всіх перевірок картка залишилася заблокованою. Банк запропонував єдине рішення – перевипустити картку, оформивши нову через додаток або поштомат.
У своїй відповіді на скаргу клієнтки банк пояснив, що всі транзакції з картками проходять перевірки службою безпеки. Критерії "ризикових операцій" не розголошуються з метою запобігання шахрайству.
ПриватБанк послався на пункт 2.1.4.4.2 умов використання карток, де зазначено, що установі дозволено блокувати картки у випадку підозрілих операцій.
Експерти припускають, що причиною могло стати:
- Нестандартна поведінка користувача (рідкісні або незвичні покупки).
- Можливі ризики, пов’язані з платформою ITbox.
- Внутрішні алгоритми банку, які іноді дають збої.
Експерти рекомендують завжди використовувати основну картку лише для надійних платежів і мати додаткову карту для інтернет-покупок.
Раніше ми розповідали, що українці не можуть обміняти валюту у "Ощаді": чому банк відмовляє
Також,Ощадбанк звинувачують у махінаціях: в українців списують кошти за послуги, які давно відключені