Як передає Укрінформ, про це повідомляє Нацбанк.
"Національний банк України оновив порядок реєстрації внутрішньодержавних та міжнародних платіжних систем, учасників платіжних систем, технологічних операторів платіжних послуг, а також комерційних агентів надавачів фінансових платіжних послуг (далі – учасники платіжного ринку, заявники)", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що оновлений порядок має на меті привести нормативну базу у відповідність до Закону України "Про адміністративну процедуру", який почне діяти для Національного банку з 1 січня 2025 року.
У НБУ повідомили, що відтепер регулятор може залишити заяви без руху у разі їх неправильного оформлення, подання неповного пакета документів або порушення вимог законодавства. Також встановлено право відмовити в реєстрації, якщо заявник не усунув недоліки у встановлений термін.
Крім того, НБУ може зупинити розгляд документів як за власною ініціативою, так і за клопотанням заявника у разі виникнення обставин, що перешкоджають вирішенню справи.
Відповідні зміни затверджені постановою Правління Національного банку України від 27 грудня 2024 року № 183, що набирає чинності з 1 січня 2025 року.
Як повідомляв Укрінформ, Національний банк України запланував у 2025 році провести виїзні перевірки з питань фінансового моніторингу, дотримання вимог валютного та санкційного законодавства у семи банках та дев'яти фінансових установах.