Жахлива авіатроща в Південній Кореї: які були останні слова пілота перед падінням
Жахлива авіатроща в Південній Кореї: які були останні слова пілота перед падінням

Жахлива авіатроща в Південній Кореї: які були останні слова пілота перед падінням

Триває перевірка всієї авіасистеми.

У Південній Кореї досі не можуть з'ясувати, що стало причиною катастрофи Боїнга-737, що прямував зі столиці Таїланду, Бангкока, до міста Муан. Він розбився під час приземлення, з'їхавши зі злітної смуги. Двом людям дивом удалося вижити. 

Моторошні кадри й останні подробиці авіатрощі зібрала кореспондентка ТСН Яна Слєсарчук.

За добу після однієї з найжахливіших авіакатастроф в історії Південної Кореї, служби безпеки досі не можуть сказати: чому у Боїнга 737-800 не спрацювали шассі. Літак виїхав за межі посадкової смуги, врізався в огорожу й спалахнув.

Диспетчери попередили борт словами “Обережно, активність птахів”. О 8-59 ранку пілот повідомив про надзвичайну ситуацію і збирався переривати посадку через зіткнення з птахами. Пілот сказав: мейдей, мейдей, мейдей, і далі вжив слова “зіткнення з птахами” і “вихід на друге коло”.

В міжнародному голосовому зв'язку мейдей — це сигнал лиха, аналог слову СОС в абетці морзе. Його використовують і в повітрі, і на морі, і передають тричі — саме для того, щоб не переплутати з будь-яким іншим, схожим словом. Часу на реакцію в аеропорту — обмаль: літак, що саме заходив на посадку в аеропорту міста Муан на півдні країни — на друге коло так і не зайшов, він сів за 2 хвилини, так і не випустивши шассі.

“Якби часу було більше, вони могли б запросити додаткові заходи — скажімо, пожежні машини, які б виїхали на посадкову смугу й були готові до надзвичайної посадки”, — розповів речник Міністерства інфраструктури й транспорту Кан Чжунхьон.

Вже добу в аеропорту Муану чекають родичі. Спершу вони сподівалися на диво. Але вижити вдалося лише одному пасажиру й стюардесі. Їх доправили до лікарні.  більше про них нічого не повідомляють.

“Зі 181 людей на облавку 179 загинуло, двоє поранені. Ми ідентифікували 141 жертву, і продовжуємо роботу з відбитками пальців та днк-тестами, аби знайти решту”, — розповів голова управління авіаційної безпеки Джу Чонгар.

Упродовж двадцяти років Боїнг цієї моделі — один з найпоширеніших літаків у світі. Американський авіаексперт Джофрі Томас називає його найбільш надійним.  Кожен борт робить по кілька перельотів за день. Для корейської авіакомпанії ДжеДжу це — перша катастрофа за весь час її існування.

“Ми обслуговували цей літак відповідно до всіх наявних протоколів. Жодних відхилень від норми в ньому не виявили”, — розповів виконавчий директор авіакомпанії Jeju Кім Ібаі.

Для Чхве Санмока, якого лише три дні тому призначили виконуючим обов'язків президента Південної Кореї — ця загальнонаціональна трагедія стала сильним випробуванням. В країні, де на початку грудня було на пів-доби оголошено надзвичайний стан, а далі за півмісяці двома імпічментами відправили у відставку спершу президента Юн Сукйоля, а далі прем'єра Хан Доксу, який посів його місце — політична криза. 

Лідер опозиції Лі Джемун заходить до зали з родичами жертв, спілкується з ними на камери, відвертається — немов утираючи сльози.

Те саме робить і Квон Юнсе, тимчасовий голова правлячої партії. В державі оголошено тижневу національну жалобу. Одразу низка західних експертів висловила сумніви, що таку аварію спричинило саме лише зіткнення з птахами. По всім корейським авіакомпаніям зараз проходять посилені перевірки.

На YouTube-каналі ТСН можна переглянути за цим посиланням відео: ЖАХЛИВА АВІАТРОЩА в Південній Кореї! ОСТАННІ СЛОВА ПІЛОТА ПЕРЕД падінням…

Джерело матеріала
loader