Вранці 25 грудня кіберзлочинці розіслали українцям фейкові повідомлення про нібито заборгованість перед "Новою поштою". У компанії нагадали деякі правила кібербезпеки.
Про це повідомляє пресслужба "Нової пошти", повідомляє "Delo.ua".
У компанії наголосили, що ці листи не мають до "Нової пошти" жодного відношення.
Там заявили, що зловмисники використовують довіру до відомих брендів і маніпулюють чутливою інформацією — у цьому випадку заявляють про борг.
Також у "Новій пошті" нагадали правила кібербезпеки:
- Перевіряйте адресу відправника. Оригінальні листи від "Нової пошти" приходять тільки з офіційних доменів. Звертайте увагу на підозрілі зміни в написанні.
- Не відкривайте листи від незнайомих відправників і не переходьте за посиланнями.
- Якщо ви відкрили лист або вкладення — негайно змініть паролі на ваших акаунтах та перевірте, чи немає у вас інших активних сесій. Якщо виявили підозрілу активність, завершіть всі невідомі сесії через налаштування безпеки ваших акаунтів.
- Увімкніть двофакторну аутентифікацію для вашої електронної пошти, щоб захистити акаунт від несанкціонованого доступу.
- Якщо ви отримали такий лист — перемістіть його в спам і видаліть. Це допоможе зменшити ризик повторної розсилки та захистить інших користувачів.
У компанії наголосили, що їхній підрозділ кібербезпеки вже працює над блокуванням мережі серверів, з яких відбуваються розсилки.