Компанія Meta представила оновлену лінійку смартокулярів Ray-Ban, які тепер доступні в більшій кількості стилів і кольорів. Головною новинкою стали ШІ-помічник та функція передачі відео «очима» під час дзвінків у WhatsApp і Messenger. Про це повідомили у блозі компанії.
Оновлена колекція пропонує сотні комбінацій оправ і лінз, що дозволяє підібрати окуляри для будь-якої форми обличчя. Завдяки вбудованій камері користувачі можуть ділитися відео з окулярів під час дзвінків. Ця функція поступово впроваджується для всіх.
Окуляри також отримали ШІ-помічника, який активується командою «Привіт, Meta». Він допомагає ідентифікувати об’єкти, перекладати тексти та навіть створювати підписи для Instagram. Помічник аналізує інформацію зі знімків і передає відповіді голосом. Наразі ця функція в тестовому режимі доступна у США та Канаді.
Журналісти The Verge вже протестували новинку. Вони зазначили, що ШІ не завжди правильно розпізнає об’єкти. Наприклад, він правильно назвав марку авто Alfa Romeo Giulia, але сплутав її з іншою моделлю.
Складнощі виникли також із розпізнаванням тварин на відстані — довелося фотографувати їх ближче для коректного аналізу. Експерти наголошують, що для успішної роботи ШІ важливо враховувати, як саме користувач взаємодіє з ним.
Крім того, Знай.ua повідомляв, таке вже не носять: антитренди штанів за 2024 рік, українкам радять їх викинути