The Witcher 4 буде величезною, анонси почнуться за рік до релізу, більше уваги консолям, — CD Projekt RED
The Witcher 4 буде величезною, анонси почнуться за рік до релізу, більше уваги консолям, — CD Projekt RED

The Witcher 4 буде величезною, анонси почнуться за рік до релізу, більше уваги консолям, — CD Projekt RED

Керівники CD Projekt RED кажуть, що The Witcher 4 буде більшою і кращою за Witcher 3 і Cyberpunk 2077, маркетинг не буде раннім, а з консолями працюватимуть щільніше.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! The Witcher 4 буде величезною, анонси почнуться за рік до релізу, більше уваги консолям, — CD Projekt RED - Фото 1

Розробники багато розповіли Eurogamer про підготовку The Witcher 4, якою буде гра, як вона просуватиметься та коли чекати перших тизерів. Перехід на Unreal Engine та досвід Witcher 3 і Cyberpunk 2077 дозволили змінити деякі організаційні підходи, покращити масштабування виробництва. Через залучення достатньої кількості фахівців CD Projekt RED прагне створювати кращі ігри та розробляти паралельно кілька проєктів.

«Наступна гра, яку ми створимо, не буде меншою та гіршою. Вона буде кращою, більшою, кращою, ніж The Witcher 3, вона буде кращою, ніж Cyberpunk, тому що для нас неприйнятно повертатися. Навіть якщо будуть деякі складні моменти чи навіть щось погане станеться, я все одно думаю, що ми зробимо навіть більше, ніж те, що ми досягли в минулі роки. Тому технологія не повинна блокувати нас», — каже CEO CDPR Міхал Новаковський.

The Witcher 4 на консолях

CD Projekt RED планує відійти від релізів виключно на ПК та пізнього виходу на консолях. Раніше сповідувався підхід «на ПК все добре, рухаємося далі», але зараз етапи розробки проходитимуть більш

«Коли консоль спрацьовує дуже пізно, це більше неприпустимо, і це частина нашого процесу. Тому ми проводимо перевірки на консолі, щоб точно знати, де ми є на всіх платформах», — сказав віцепрезидент CDPR з технологій Чарльз Трембле.

Однією з головних труднощів розробки Cyberpunk 2077 стали проблеми з консолями та швидкістю зчитування даних з накопичувача. У відповідь на питання, чи CDPR розглядатиме стратегію Larian з Baldur’s Gate 3 з запуском на ПК та за кілька місяців на консолях, Трембле відповів:

«Насправді це те, що ми обговорювали, але ми не впевнені на 100%. Важко сказати, чи хочемо ми йти цим шляхом на даному етапі. … Швидше за все, буде запуск не лише для ПК. Я не думаю, що це стратегія яку ми хочемо прийняти зараз. Чи буде це означати, що у нас буде, припустімо, 20 доступних платформ на релізі? Ні, але й не буде лише ПК, а потім все інше».

«Я вважаю, що у нас було багато проблем через те, як пізно ми почали випуск на PS4 і Xbox [One] у той час, і ми більше ніколи не хотіли б опинитися у цьому місці», — додав Міхал Новаковський.

Коли почнеться маркетинг Witcher 4

Голова студії зазначає, що один з уроків Cyberpunk 2077 полягає в тому, щоб бути «розумнішими в тому, як ми хочемо анонсувати та розпочинати маркетингову кампанію». Новий принцип простий — оголошувати дату, коли дійсно у ній впевнені.

«Чесно кажучи, коли ми офіційно розпочинали маркетингову кампанію з попередніх замовлень, у якій був Кіану на сцені [E3 у червні 2019 року], насправді план був запустити гру приблизно через рік. Це просто не відбулося. Так, ми не планували дворічної кампанії, і я все ще думаю, що один рік буде цілком достатнім для рекламної кампанії цієї гри», — каже Новаковський.

За його словами, CD Projekt RED довела правильність нової стратегії з доповненням Phantom Liberty. Кампанія тривала приблизно пів року, але це було лише розширення, і студія планує більший період для нової гри — але точно не два роки.

Спецпроєкти

«Сказавши це, я хочу підкреслити: це не означає, що ми не будемо тизерити чи випускати деякі круті матеріали раніше. Така маркетингова кампанія, трохи раніше запуску гри, відрізняється від «масової атаки», коли ви оголошуєте дату, починаєте збирати попередні замовлення, і ці перегони тривають до моменту, коли ви запускаєте гру».

Йдеться про відео або інший контент, який би «розпалював шанувальників». Не для того, щоб створити ажіотаж, а щоб розпочалися перші обґрунтовані розмови про гру.

«Якщо я запитаю вас, що ви знаєте про The Witcher 4? Відповідь буде «небагато», мабуть, — є теорії й таке інше. Але немає нічого конкретного. Тому ми хочемо кинути крихти тут і там, щоб люди (і ЗМІ також) могли підхопити це і спробувати зрозуміти, що ми намагаємося сказати».

Тож, оскільки ніяких матеріалів від розробників поки немає, здається логічним не очікувати релізу гри ще протягом року чи більше. Судячи зі всього, попередні чутки про реліз The Witcher 4 у 2025 році є дещо перебільшеними. Спочатку мають з’явитися тизери та інший невеликий контент. Також, мабуть, не варто чекати одночасного релізу одразу на усіх платформах, але й консолі не будуть занедбаними.

 

Джерело матеріала
loader