Помилки у платіжках: що робити, коли знайшли неточність
Помилки у платіжках: що робити, коли знайшли неточність

Помилки у платіжках: що робити, коли знайшли неточність

З початком опалювального сезону важливо уважно перевіряти платіжки за комунальні послуги. Якщо ви помітили помилку, звертайтеся до Держпродспоживслужби, яка відновила позапланові перевірки з квітня 2024 року.

За цей час відомство провело 203 перевірки та застосувало штрафи на загальну суму 3,18 млн гривень. Це допомогло запобігти обрахункам на суму понад 1,3 млн гривень. Як розповів заступник голови служби Андрій Крейтор, завдяки цій роботі до держбюджету вже надійшло 3,4 млн гривень, а споживачам буде відшкодовано понад 1,6 млн гривень, пише Прес-служба відомства.

Гроші. Кадр з ютуба

Як подати скаргу, якщо знайшли помилку у платіжці:

  • Онлайн: заповніть форму на сайті Держпродспоживслужби.
  • Електронна пошта: напишіть на econsumer-info@dpss.gov.ua.
  • Пошта: надішліть звернення за адресою: вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.

За словами Крейтора, служба вже склала 94 приписи на усунення порушень та притягнула до відповідальності 124 посадовців. Їм накладено штрафи на суму понад 236 тисяч гривень.

Штрафи. Фото: politeka

“Ми працюємо з місцевою владою, щоб тарифи були справедливими і прозорими. Це важливо для фінансової безпеки споживачів та стабільності ринку” — наголосив він.

Тож якщо сумніваєтеся у правильності нарахувань у платіжці, не зволікайте, ваше звернення може повернути гроші, які вам неправомірно нарахували.

Раніше ми повідомляли,комунальники виставлять нові рахунки: яка послуга обійдеться дорожче.

Українці можуть добитися зниження сум у платіжках за комуналку: коли це можливо - детальніше на Знай.ua.

Джерело матеріала
loader
loader