Як Tatra випустила розвізний фургон із кольорового ламінату
Ось як виглядає найпримітніший комерційний автомобіль марки Tatra – розвізний фургон Beta, сфотографований кореспондентом «Автоцентру» на вулицях чеського міста Острава.
Машина була розроблена ще на початку 90-х років. на Škoda Elcar Ejpovice у співпраці з LIAZ Jablonec та Tatra.Пізніше проект було передано Škoda Plzeň, до підрозділів комерційних автомобілів Škoda Truck.Для початку серійного виробництва було створено спільне підприємство Škoda Tatra sro у місті Пршибор.
Tatra Beta на вулицях Острави. Фото автора
Изначально автомобиль был спроектирован как электрический, на шасси Skoda Favorit. Он оснащался 40-киловаттным электродвигателем, который питали никель-кадмиевые батареи на 120 Ач. Запас хода достигал 120 км, а скорость – 110 км/ч. Однако в дальнейшем распространение получили варианты с бензиновым 1,3-литровым двигателем – сначала его было взяли от все того же Favorit, однако вскоре заменили на силовой агрегат Hyundai G4EH от модели Accent, мощностью 84 л. с.
Tatra Beta на автосалоні у Брно (1999 р.) Фото Леоніда Гоголєва
Спочатку автомобіль був спроектований як електричний, на шасі Skoda Favorit. Він оснащувався 40-кіловатним електродвигуном, який живили нікель-кадмієві батареї на 120 Аг. Запас ходу досягав 120 км, а швидкість – 110 км/год.Однак надалі поширення набули варіанти з бензиновим 1,3-літровим двигуном – спочатку його було взято від того ж самого Favorit, проте незабаром замінили на силовий агрегат Hyundai G4EH від моделі Accent, потужністю 84 к. с.
Широкого распространения Tatra Beta, увы, не получила. С 1996 по 1999 гг. было изготовлено всего 366 машин с двигателями Hyundai, а что касается электромобилей, то и их и вовсе выпустили в количестве около 100 ед. Как бы там ни было, а Beta стала последним легким развозным автомобилем марки Tatra, так как в последствии предприятие из Копршивнице сосредоточилось на выпуске грузовиков исключительно тяжелого класса.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Fd235ea2cd69871c97cbb86e0e927ab63.jpg)
Від 62 000 євро: Audi A5 перетворили на потужний плагін-гібрид
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F9dee38aec492f0ac1e67f6eaeef410bd.jpg)
Mazda припинить випуск одразу чотирьох моделей: що запропонують натомість
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F8104e981ab0d243317d666402659f96b.jpg)
Чому водії ставлять під лобове скло туалетний папір: цікава хитрість
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Ff9e6a3ac25ea7e0490e6e75ff4ac2781.png)
Audi презентувала новий A5 із витратою палива 2,6 літра на 100 км
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F95b3c900ac479d2741204382e9a8e8f5.jpg)
Ford запатентував перемикач механічної трансмісії для електромобілів
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F7fba6290902f02c03a27ac17e2fd31b6.jpg)
В Україні стартують продажі нового Peugeot Boxer: оголошено ціни
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F3ae7dd47f02b031bdc519b496d23471a.jpg)