Ось як виглядає найпримітніший комерційний автомобіль марки Tatra – розвізний фургон Beta, сфотографований кореспондентом «Автоцентру» на вулицях чеського міста Острава.
Машина була розроблена ще на початку 90-х років. на Škoda Elcar Ejpovice у співпраці з LIAZ Jablonec та Tatra.Пізніше проект було передано Škoda Plzeň, до підрозділів комерційних автомобілів Škoda Truck.Для початку серійного виробництва було створено спільне підприємство Škoda Tatra sro у місті Пршибор.
Tatra Beta на вулицях Острави. Фото автора
Изначально автомобиль был спроектирован как электрический, на шасси Skoda Favorit. Он оснащался 40-киловаттным электродвигателем, который питали никель-кадмиевые батареи на 120 Ач. Запас хода достигал 120 км, а скорость – 110 км/ч. Однако в дальнейшем распространение получили варианты с бензиновым 1,3-литровым двигателем – сначала его было взяли от все того же Favorit, однако вскоре заменили на силовой агрегат Hyundai G4EH от модели Accent, мощностью 84 л. с.
Tatra Beta на автосалоні у Брно (1999 р.) Фото Леоніда Гоголєва
Спочатку автомобіль був спроектований як електричний, на шасі Skoda Favorit. Він оснащувався 40-кіловатним електродвигуном, який живили нікель-кадмієві батареї на 120 Аг. Запас ходу досягав 120 км, а швидкість – 110 км/год.Однак надалі поширення набули варіанти з бензиновим 1,3-літровим двигуном – спочатку його було взято від того ж самого Favorit, проте незабаром замінили на силовий агрегат Hyundai G4EH від моделі Accent, потужністю 84 к. с.
Широкого распространения Tatra Beta, увы, не получила. С 1996 по 1999 гг. было изготовлено всего 366 машин с двигателями Hyundai, а что касается электромобилей, то и их и вовсе выпустили в количестве около 100 ед. Как бы там ни было, а Beta стала последним легким развозным автомобилем марки Tatra, так как в последствии предприятие из Копршивнице сосредоточилось на выпуске грузовиков исключительно тяжелого класса.