Як Tatra випустила розвізний фургон із кольорового ламінату
Як Tatra випустила розвізний фургон із кольорового ламінату

Як Tatra випустила розвізний фургон із кольорового ламінату

Ось як виглядає найпримітніший комерційний автомобіль марки Tatra – розвізний фургон Beta, сфотографований кореспондентом «Автоцентру» на вулицях чеського міста Острава.

Машина була розроблена ще на початку 90-х років. на Škoda Elcar Ejpovice у співпраці з LIAZ Jablonec та Tatra.Пізніше проект було передано Škoda Plzeň, до підрозділів комерційних автомобілів Škoda Truck.Для початку серійного виробництва було створено спільне підприємство Škoda Tatra sro у місті Пршибор.

Як Tatra випустила розвізний фургон із кольорового ламінату - Фото 1

Tatra Beta на вулицях Острави. Фото автора

Изначально автомобиль был спроектирован как электрический, на шасси Skoda Favorit. Он оснащался 40-киловаттным электродвигателем, который питали никель-кадмиевые батареи на 120 Ач. Запас хода достигал 120 км, а скорость – 110 км/ч.  Однако в дальнейшем распространение получили варианты с бензиновым 1,3-литровым двигателем – сначала его было взяли от все того же Favorit, однако вскоре заменили на силовой агрегат Hyundai G4EH от модели Accent, мощностью 84 л. с.

Як Tatra випустила розвізний фургон із кольорового ламінату - Фото 2

Tatra Beta на автосалоні у Брно (1999 р.) Фото Леоніда Гоголєва

Спочатку автомобіль був спроектований як електричний, на шасі Skoda Favorit. Він оснащувався 40-кіловатним електродвигуном, який живили нікель-кадмієві батареї на 120 Аг. Запас ходу досягав 120 км, а швидкість – 110 км/год.Однак надалі поширення набули варіанти з бензиновим 1,3-літровим двигуном – спочатку його було взято від того ж самого Favorit, проте незабаром замінили на силовий агрегат Hyundai G4EH від моделі Accent, потужністю 84 к. с.

Широкого распространения Tatra Beta, увы, не получила. С 1996 по 1999 гг. было изготовлено всего 366 машин с двигателями Hyundai, а что касается электромобилей, то и их и вовсе выпустили в количестве около 100 ед. Как бы там ни было, а Beta стала последним легким развозным автомобилем марки Tatra, так как в последствии предприятие из Копршивнице сосредоточилось на выпуске грузовиков исключительно тяжелого класса.

Источник материала
loader