Українець втратив значну суму після того, як скористався платіжним терміналом ПриватБанку. Деталями інциденту клієнт державного банку поділився у своєму відкликанні на порталі "Мінфін".
При спробі поповнити рахунок клієнт вніс до купюроприймача терміналу значну суму – 200 купюр номіналом 200 гривень. Усього мало зарахуватися 40 тисяч гривень, але в роботі пристрою стався несподіваний збій.
Українець заявив, що подав до банку заявки на повернення коштів і після місяця очікувань на нього чекав "сюрприз". Державний банк повернув не 40, а лише 30 тисяч гривень. При цьому клієнту повідомили, що решту коштів не було виявлено.
"Після заявок та очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено, що "залишків коштів не виявлено". Це банальні злодії, логи та відео не надають, звертатимемося до поліції", - обурився українець.
Після заяви клієнта про намір звертатися до правоохоронних органів співробітники ПриватБанку пообіцяли додатково перевірити інформацію та зв'язатися після уточнення всіх обставин.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що забули картку в банкоматі: ПриватБанк пояснив, як відновити доступ до коштів без штрафів і додаткових витрат.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям загрожує блокування карт: стосується кожного другого – ПриватБанк зробив попередження.