Думишинець зазначив, що намагався пояснити учням, як ШІ може зробити навчання більш захоплюючим, однак не зміг переконати цього учня. Він додав, що активно використовує ШІ у своїй роботі для підвищення цікавості уроків.
У коментарях до його допису виникла жвава дискусія: одні вважають, що ШІ не є необхідним інструментом для шкіл і його застосування має бути обмежене, інші ж наголошують на важливості вивчення основ ШІ для адаптації до сучасних технологій.
Ось деякі з них:
"Погоджуюсь з вашим учнем. Колись я уже десь писала: не так давно школа подавала дітям інформацію, зараз вона повинна вчити берегтись від неї. ШІ – це зовсім не "інструмент" для школи. Можливі елементи його застосування в навчанні, але це повинно бути справді зважено. Як в медицині: коли ризики не застосування є вищими. Загалом ґаджети в школі слід використовувати мінімально".
"Якщо не йти в ногу з часом, можна добряче відстати. І це має свої наслідки. Зараз ми маємо багато людей, які кажуть "а от раніше..". Тільки от зараз життя краще, а те "раніше" - явно не робить його кращим. ШІ – класний інструмент в багатьох професіях. Але він може допомогти тільки тоді, коли ним вмієш правильно користуватися. А цьому треба вчитися".
"Якщо не йти в ногу з часом, можна добряче відстати. І це має свої наслідки. Зараз ми маємо багато людей, які кажуть "а от раніше..". Тільки от зараз життя краще, а те "раніше" - явно не робить його кращим. ШІ – класний інструмент в багатьох професіях. Але він може допомогти тільки тоді, коли ним вмієш правильно користуватися. А цьому треба вчитися".
Крім того, Знай.ua повідомляв, гроші на освіту, знижки на комуналку: які пільги дають дітям війни