Співзасновник стримінгового сервісу Netflix Марк Рендольф заявляє, що наполеглива праця — це не те, що робить компанії відомими. Він поділився навичкою, яка, на його думку, призводить до великого успіху.
Деталі
За словами Рендольфа, великі генеральні директори та підприємці часто досягають успіху, тому що вони володіють однією навичкою: здатністю визначити пріоритети, які проблеми потребують вирішення в першу чергу. В одному з подкастів співзасновник Netflix зазначив:
Я думаю, що важка праця, яка веде до успіху, — це міт. Якщо я зможу бути дійсно розумним щодо того, на яких проблемах я хочу зосередитися, це матиме значення. Я не маю робити все правильно, тому що більшість речей не має значення. Лише деякі речі важливі.
За його словами, у Netflix Рендольф сперечався про кожне слово та кожну фотографію, відчайдушно намагаючись переконатися, що все ідеально, перш ніж це побачить клієнт. Згодом він зрозумів, що реакція клієнтів мало пов’язана з поліруванням нової ідеї, і що його мета мала полягати в тому, щоб якнайшвидше отримати реальний відгук про недосконалі, напівзавершені тести.
Одним із таких тестів була модель передплати Netflix, яка усунула необхідність стягувати комісію за прострочення прокату DVD. Клієнти позитивно відреагували на простіший і менш напружений досвід роботи з користувачем — просте виправлення, яке допомогло розширити клієнтську базу Netflix, поставивши компанію на шлях до її поточної ринкової вартості у понад 290 мільярдів доларів.