Соціальна мережа розгорнула на загал функцію, яка дозволяє користувачам ділитися трекамами з музичних застосунків Apple Music і Spotify у дописах в стрічці або в коротких розповідях Stories. Про це повідомило видання TechCrunch.
За допомогою функції «Поділитися в ТікТок» користувачі зможуть представляти у соцмережі музичні композиції, альбоми, списки відтворення та посилання на них на стримінгу, повідомила компанія у своєму блозі.
Користувачі можуть ділитися музикою, подкастами чи аудіокнигами зі Spotify, натиснувши кнопку «Поділитися», або можуть отримати доступ до значка спільного доступу в нижньому правому куті екрана «Зараз грає».
Музичні треки, подкасти, аудіоукниги зі Spotify зручно поширювати у тіктоці
Схожа функція доступна на вкладці «Поділитися» Apple Music, користувачам пропонуються різні варіанти розміщення відео, публікації фотографії або обміну музикою в повідомленні.
«Запуск функції "Поділитися в TiкToк" є останнім прикладом нашої постійної відданості підтримці відкриття музики та просування виконавців у партнерстві з сервісами потокової передачі музики», — прокоментував глобальний керівник відділу розвитку музичного бізнесу компанії «TiкToк» Оле Оберманн.
За його словами, з моменту запуску функції «Додати до музичного застосунка», яка дозволяє користувачам тіктока зберігати трек, який вони знайшли в у соцережі, в акаунті музичного потокового сервісу, збережено сотні мільйонів треків і мільярди потоків з партнерських сервісів потокового передавання музики. Нова функція забезпечить повне коло взаємодії з користувачами, і сприятиме просуванню виконавців і треків у соцмережі «TiкToк».
Також новація дозволить зменшити напруженість із стримерами, які вбачали у «ТікТок» нового потенційного конкурента. Тепер відеоплатформа активно допомагатиме переміщати трафік як до їхніх програм, так і з них.
«Наша інтеграція "Поділитися в TiкToк" дозволяє безперебійно обмінюватися вмістом із сервісів потокової передачі музики в "TiкToці", відкриваючи безмежний новий метод творчого самовираження як для користувачів, так і для творців, а також можливість для виконавців, авторів і подкастерів безперешкодно підключатися до своїх аудиторії у соцмережі», — зазначив керівник глобального партнерства з продуктами «ТікТок» Ліндсі Келт Зікрі.
Зазначимо, упродовж кількох місяців материнська компанія «ТікТоку» ByteDance тестувала на кількох ринках власний музичний застосунок TikTok Music. Проте у вересні компанія вирішила припинити свої зусилля з його розвитку.
Натомість «ТікТок» зосередився на тому, щоб залучити шанувальників музики до свого застосунка, додаючи функції, що забезпечують можливість спільного доступу та взаємообміну контентом з музичними стримінговими платформами.
Фото: TikTok
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.