Генеральний директор Ford Джим Фарлі сказав у подкасті, що їздить на авто Xiaomi SU7 і йому дуже подобається.
Xiaomi SU7 зовні схоже на седан Porsche Panamera та коштує близько $30 000 доларів США, а топова модель коштує приблизно $42 000. Джим Фарлі не уточнював, який саме варіант використовує, але, схоже, що йому дуже сподобалася автівка та її продажі.
BREAKING: Jim Farley says he has been driving the Xiaomi SU7 EV in Chicago for six months now, and he doesn’t want to give it up!
They flew in one from Shanghai. From the Fully Charged interview:pic.twitter.com/kDG7lLaKYJ
— Jaan of the EV Universe ⚡ (@TheEVuniverse) October 23, 2024
«Цей автомобіль Xiaomi… фантастичний. Вони продають десять тисяч, двадцять тисяч на місяць. Я не люблю говорити про конкуренцію, але ми доставили [SU7] з Шанхаю до Чикаго, я їжджу на ньому вже пів року і не хочу від нього відмовлятися».
Серед автовиробників є нормальною практика випробовування автомобілів конкурентів для кращого розуміння їхніх пропозицій. Генеральний директор Rivian Ар-Джей Скаріндж нещодавно розповів, що його пікапи розбирають китайські виробники.
Xiaomi найбільш відома смартфонами та посідає друге місце у світі за їхніми продажами. Через стрімке зростання компанію свого часу називали «китайською Apple». Але, на відміну від Apple, вона все ж створила власний електромобіль — і, схоже, вдало. Проте влітку у Xiaomi казали, що потрібний час, перш ніж нова сфера бізнесу принесе прибуток.
Автомобіль SU7 повністю інтегрований з іншими продуктами Xiaomi — побутовою технікою, смартфонами тощо. Електрокар оснащений інформаційно-розважальною системою з 16,1” екраном, віддзеркаленою у смартфоні, та асистентом Xiaomi Pilot для допомоги водієві. Автомобіль може розганятися до 100 км/год за 2,7 с, перевершуючи час Tesla Model 3 на 3,1 с та, за твердженням компанії, долає 700 км на одному заряджанні.
Седан Xiaomi SU7 показали у листопаді 2023 року. Продажі стартували у березні 2024 року, але зіткнулися з затримками через підвищений попит.
Джерело: Gizmodo