Розробники Metaphor: ReFantazio відмовилися від впливу «Володаря перснів» заради оригінальності
Розробники Metaphor: ReFantazio відмовилися від впливу «Володаря перснів» заради оригінальності

Розробники Metaphor: ReFantazio відмовилися від впливу «Володаря перснів» заради оригінальності

Компанія Atlus спочатку черпала натхнення для гри Metaphor: ReFantazio з класичних фентезі-творів, зокрема «Володаря перснів», але згодом відмовилася від цього підходу на користь створення оригінального світу.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Розробники Metaphor: ReFantazio відмовилися від впливу «Володаря перснів» заради оригінальності - Фото 1

Кацура Хашино, режисер проєкту, розповів у Official Xbox Podcast про вплив традиційного фентезі на початкових етапах розробки гри. Команда вивчала не лише класичні твори, а й причини їхнього створення та джерела натхнення авторів.

«Ми намагалися втілити ці аспекти в нашій грі, але зрештою відкинули всі ідеї, пов’язані з традиційним фентезі. Ми зрозуміли, що не зможемо створити гру в класичному стилі», — пояснив Хашино.

За словами режисера, такий підхід не дозволив би команді проявити свою оригінальність та креативність. Тому розробники вирішили відмовитися від попередніх напрацювань і створити щось абсолютно нове, базуючись на власних уподобаннях.

Хашино також наголосив на важливості людських історій у своїх проєктах.

«Я прагну, щоб навіть недосконалий або незавершений елемент гри давав уявлення про людяність її творців та емоції, які надихнули їх», — поділився він.

Говорячи про серію Persona, режисер відзначив цікавий контраст між реалістичністю персонажів та аніме-естетикою. Ця особливість притаманна й Metaphor: ReFantazio, де герої стикаються з цілком людськими проблемами у фентезійному світі.

Metaphor: ReFantazio вийшла минулого тижня і вже встановила рекорд продажів Atlus, розійшовшись мільйонним тиражем за перший день. Критики високо оцінили гру за вдале поєднання ностальгії та сучасності, а також за її оптимістичний погляд на подолання упереджень у суспільстві.

Джерело: Eurogamer

Джерело матеріала
loader
loader