Завдяки цьому механізму користувачі можуть оперативно подати скаргу на матервал, що порушує Кодекс.
Про це повідомляє сайт КЖЄ, зазначаючи, що у разі порушення вимог Кодексу етики українського журналіста у матеріалі, який опублікований на Суспільному, користувачі мають право подати скаргу до незалежного органу саморегуляції журналістів та редакцій в Україні - Комісії з журналістської етики (КЖЕ).
За словами членкині правління Суспільного, відповідальної за новини та регіональне мовлення Марії Фрей, це було частиною запланованих завдань щодо розвитку сайту, а лист від КЖЄ з відповідною пропозицією став стимулом реалізувати цей інструмент вже зараз.
«Раніше ми опублікували на сайті наші принципи щодо використання штучного інтелекту. Це системна робота з розвитку сайту, яка враховує нашу відповідальність перед аудиторією, а також забезпечує сучасніший інструмент для взаємодії з читачами. Хочу нагадати, що ми також відповідаємо на особисті листи та запити з гарячих ліній. У контексті саморегуляції медіа це наш крок назустріч конструктивній критиці та пропозиціям», — зазначила Марія Фрей.
Зазначають також, що Комісія з журналістської етики залишається відкрита до співпраці і готова підтримати медіа в процесі впровадження ефективних механізмів саморегуляції.
Фото: КЖЄ
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».