Як варто займатися промоцією вищої освіти серед абітурієнтів: пояснення експерта
Як варто займатися промоцією вищої освіти серед абітурієнтів: пояснення експерта

Як варто займатися промоцією вищої освіти серед абітурієнтів: пояснення експерта

Як варто займатися промоцією вищої освіти серед абітурієнтів: пояснення експерта

Наразі МОН не оперує двома важливими показниками для промоції вищої освіти у суспільстві.

Основні показники, що поєднують вищу освіту з ринком праці є зайнятість та зарплата випускників вишів. Багато країн використовують саме ці два показники, щоб визначити переваги вищої освіти, пише доктор економічних наук, професор, директор міжнародного наукового центру з корпоративного управління Олександр Костюк у статті "Як синхронізувати систему вищої освіти й ринок праці? Міжнародний досвід та Україна".  

“Чилі — 114%, Коста-Рика — 85, США — 62, Канада — 41, Німеччина — 38, Польща — 29%. Це так звана премія за вищу освіту, тобто настільки більшу зарплату отримує власник диплома бакалавра порівняно з людиною без вищої освіти, згідно з даними Організації економічного співробітництва та розвитку”, – розповів науковець.

За його словами, показник зайнятості власників дипломів бакалавра перевищує на 10 відсоткових пунктів показник зайнятості тих, хто не має диплома.

Як зауважує автор, ці два показники є одним із найкращих способів промоції вищої освіти в суспільстві, особливо серед абітурієнтів. 

Олександр Костюк наголосив, що ці показники варто обов’язково розраховувати та моніторити, проте, ні Кабінет міністрів, ні Міністерство освіти і науки України не оперують ними.

 

Джерело матеріала
loader