До 2 жовтня триває реєстрація на курс «Аналітика та дистрибуція в медіа» від Kyiv Media School.
Інтенсивний курс розроблений спеціально для медіаменеджерів/-ок, редакторів/-ок, маркетологів/-инь та інших фахівців/-чинь, які працюють у сфері цифрових медіа в Україні.
Програма охоплює ключові аспекти дистрибуції медіаконтенту та аналітики, що дозволить мислити ширше та завжди залишатися на крок попереду конкурентів, включаючи:
- Основи та теорія дистрибуції й аналітики;
- SEO-оптимізація для медіапроектів;
- Оцінка ефективності та монетизації медіапроектів;
- Стратегія роботи з соціальними мережами;
- Інтеграція аналітики у медіастратегії;
- Розвиток відеоконтенту на різних платформах;
- Додаткові джерела залучення аудиторії.
Наприкінці навчання учасники/-ці зможуть створювати та впроваджувати комплексні стратегії дистрибуції, адаптовані до сучасних викликів українського медіа-простору, а також розроблять аналітичний звіт свого медіа, що стане основою для подальшого зростання та розвитку.
Куратори курсу — Андрій Боборикін, СЕО в «Українській правді» та програмний директор KMS, та Денис Зеленов, Head of Digital на «24 Каналі».
Деталі та реєстрація за цим лінком.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.