Клієнти Ощадбанку мають можливість не переплачувати за деякі послуги, використовуючи безкоштовну альтернативу. Про це свідчить інформація на сторінці фінустанови у соціальній мережі Facebook.
Клієнтка "Ощада" поскаржилася, що їй щомісяця доводиться платити комісію за смс-банкінг, наголосивши, що в інших банках така плата не стягується.
"А ще й щомісяця знімаються кошти за смс банкінг, це коли в інших банках цього давно немає, треш!" - обурилася українка.
Фахівці "Ощадбанку" відреагували на невдоволення клієнтки та запевнили, що така ж політика є і в інших банківських установах. Водночас клієнтам "Ощада" доступна альтернатива смс-інформуванню.
Так, наприклад, можна підключити push повідомлення у чат-ботах банку, у такому разі інформування буде проводитись безкоштовно.
"Банк завжди пропонує альтернативу клієнтам, і можна підключити безкоштовні пуш-повідомлення або повідомлення на емейл. Підключення можна здійснити самостійно в наших чат-ботах банку", - відповіли в "Ощадбанку".
Якщо клієнту зовсім не потрібне інформування, то він може звернутися до найближчого відділення та подати заяву на відключення смс-банкінгу.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, в "Ощадбанку" стартувала акція: можна виграти 35 тисяч на комуналку.