Маск догрався? Кількість відмов від реклами в Twitter більша, ніж коли-небудь — аналітики
Маск догрався? Кількість відмов від реклами в Twitter більша, ніж коли-небудь — аналітики

Маск догрався? Кількість відмов від реклами в Twitter більша, ніж коли-небудь — аналітики

Аналітики виявили, що довіра рекламодавців до соцмережі Ілона Маска X (Twitter) знизилася до рекордно низького рівня, як і їхні витрати на рекламу.

Історично низька довіра маркетологів до реклами на X знизилася ще більше за той час, що Ілон Маск володіє платформою, — з 22% у 2022 році до 12% у 2024 році, йдеться у звіті маркетингової аналітичної компанії Kantar. Опитування показало, що 26% маркетологів мають плани скоротити витрати на рекламу на X у 2025 році, що є найбільшим зареєстрованим відступом від будь-якої великої глобальної рекламної платформи. І лише 4% маркетологів вважають, що реклама на X забезпечує безпеку бренду (на відміну від Google, який має найвищий рейтинг у цьому — 39%).

«Рекламодавці протягом кількох років відводили свої маркетингові витрати від X. Різке прискорення цієї тенденції за останні 12 місяців означає, що поворот наразі виглядає малоймовірним. Маркетологи є зберігачами брендів і повинні довіряти платформам, які вони використовують. X дуже змінився за останні роки й може бути непередбачуваним з дня на день — у такому середовищі важко бути впевненим у безпеці свого бренду. За іронією долі, зменшення витрат маркетологів на X зробить споживачів платформи щасливішими, оскільки вони стикаються віч-на-віч із меншою кількістю реклами», — каже директор Global Thought Leadership — Media в Kantar Гонка Бубані.

Наразі YouTube залишається рекламною платформою, якій найбільше віддають перевагу маркетологи, тоді як для споживачів Amazon і TikTok на першому місці. Реклама Amazon, за результатами опитування, сприймається користувачами, як більш актуальна та корисна, тоді як реклама TikTok — як більш весела. Netflix, яку Kantar вперше розцінював як рекламну платформу цього року, досягає першої п’ятірки як серед споживачів, так і серед маркетологів. Непогані позиції має Instagram.

Kantar Media Reactions 2024, щорічного дослідження, яке вивчає розвиток медіаландшафту. Дослідження Kantar Media Reactions 2024 засноване на інтерв'ю з близько 18 000 споживачів на 27 ринках і 1000 старших маркетологів у всьому світі.

Ілон Маск проти рекламодавців — це треба знати

Мільярдер та засновник SpaceX та Tesla має тривалу історію конфліктів з рекламодавцями та організаціями, що здійснюють моніторинг його платформи X (раніше Twitter).

Зокрема, торік організація Media Matters виявила, що реклама Apple, IBM та інших відомих брендів відбивається на X поруч із публікаціями, які просувають нацистську партію. Це, разом з заявами Маска, через які його звинувачували в антисемітизмі, призвело до відмови понад 200 великих компаній, зокрема, Airbnb, Coca-Cola та Microsoft, від розміщення реклами на X. В листопаді X Corp подала до суду проти Media Matters. Розгляд справи заплановано на квітень 2025 року.

В серпні X подала позов в Техасі, у якому стверджувала, що організація Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) Global Alliance for Responsible Media (GARM), змовилася з провідними брендами, щоб обмежити доходи платформи від реклами. Цей позов став нищівним для невеликої організації GARM, яка мала лише двох працівників у штаті.

Джерело матеріала
loader
loader