ПриватБанк анонсував нове фінансове заохочення для своїх клієнтів — повернення коштів за оплату товарів і послуг карткою. Більше ніж 14 мільйонів українців уже скористалися цією можливістю. Починаючи з травня 2024 року, клієнти ПриватБанку отримали доступ до понад 100 мільйонів акційних пропозицій, знижок і кешбеків у межах програми лояльності “Привіт”.
Це унікальна для банківської сфери персоналізована програма, яка підбирає найкращі пропозиції від провідних брендів спеціально для кожного клієнта.
На сьогоднішній день власники карток ПриватБанку вже отримали понад 141 мільйон гривень кешбеків. Серед найпопулярніших категорій покупок, за які клієнти найчастіше отримують кешбеки, — продукти харчування, кафе та ресторани, а також автозаправні станції.
Для того, щоб дізнатися про актуальні знижки та кешбеки, клієнти можуть відвідати розділ "Привіт” у веб-версії або мобільному додатку Приват24.
Крім цього, ПриватБанк продовжує розвивати свої послуги та анонсував розширення функціоналу Приват24, яке включатиме можливість отримання консультацій українською жестовою мовою. Цей сервіс буде доступний через відеодзвінок з операторами контакт-центру банку.
Новий сервіс розроблено в рамках Стратегії безбар’єрності ПриватБанку, яка спрямована на створення рівних можливостей для всіх клієнтів, включно з людьми з обмеженими можливостями.
Для реалізації цієї ініціативи 12 співробітників контакт-центру проходять тримісячне навчання з української жестової мови під керівництвом професійних тренерів. Це дозволить клієнтам з вадами слуху комфортно спілкуватися з банком і отримувати необхідні консультації та послуги.
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Аномалії" з картками ПриватБанку: йдуть у мінус без видимих причин