/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0a61e8b051dbef3a531a42ec1d901075.jpg)
Приватбанк масово повертає гроші клієнтам
ПриватБанк анонсував нове фінансове заохочення для своїх клієнтів — повернення коштів за оплату товарів і послуг карткою. Більше ніж 14 мільйонів українців уже скористалися цією можливістю. Починаючи з травня 2024 року, клієнти ПриватБанку отримали доступ до понад 100 мільйонів акційних пропозицій, знижок і кешбеків у межах програми лояльності “Привіт”.
Це унікальна для банківської сфери персоналізована програма, яка підбирає найкращі пропозиції від провідних брендів спеціально для кожного клієнта.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcbafdbe6df5fd824ed0c79c9bc7e9214.jpg)
На сьогоднішній день власники карток ПриватБанку вже отримали понад 141 мільйон гривень кешбеків. Серед найпопулярніших категорій покупок, за які клієнти найчастіше отримують кешбеки, — продукти харчування, кафе та ресторани, а також автозаправні станції.
Для того, щоб дізнатися про актуальні знижки та кешбеки, клієнти можуть відвідати розділ "Привіт” у веб-версії або мобільному додатку Приват24.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fedabc1a34748ecc6aba3791b2fd37040.jpg)
Крім цього, ПриватБанк продовжує розвивати свої послуги та анонсував розширення функціоналу Приват24, яке включатиме можливість отримання консультацій українською жестовою мовою. Цей сервіс буде доступний через відеодзвінок з операторами контакт-центру банку.
Новий сервіс розроблено в рамках Стратегії безбар’єрності ПриватБанку, яка спрямована на створення рівних можливостей для всіх клієнтів, включно з людьми з обмеженими можливостями.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1670055cfced9876577b987a7a09fb49.jpg)
Для реалізації цієї ініціативи 12 співробітників контакт-центру проходять тримісячне навчання з української жестової мови під керівництвом професійних тренерів. Це дозволить клієнтам з вадами слуху комфортно спілкуватися з банком і отримувати необхідні консультації та послуги.
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Аномалії" з картками ПриватБанку: йдуть у мінус без видимих причин

