Супермаркети та роздрібні торговці зобов’язані приймати та обмінювати непродовольчі товари, навіть якщо вони були придбані за акційною ціною.
Така відмова в обслуговуванні порушує чинне законодавство, про це повідомили експерта із захисту прав споживачів. Порушення прав споживачів Експерти встановили, що відмова магазинів у поверненні чи обміні акційних товарів або розміщення написів "Акційні товари поверненню чи обміну не підлягають" є злочином. Законом передбачено, що якщо споживача не влаштовує форма, розміри, фасон, колір, габарит, фасон тощо, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний товар від того ж продавця.
Повернення:
Право обміну товару протягом 14 днів. На розсуд продавця може бути встановлений більш тривалий термін повернення. Важливо зазначити, що товар, який підлягає обміну, повинен бути в оригінальному стані, без ознак використання, з усіма пломбами, ярликами та платіжними документами.
Що не можна повертати:
Існує також перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну: Згідно із постанови Кабінету міністра від 19 березня 1994 року, до цієї категорії належать такі товари:
- Парфуми та косметика.
- Медичні товари.
- Деякі продукти харчування.
- Вироби з пір'я.
- М'які іграшки для дітей.
- Зубні щітки.
- Засоби для гоління тощо.
Можливість продовження терміну повернення товару.
Правило 14-денного терміну обміну може бути продовжено, якщо продавець вирішить дати покупцеві більше часу. Однак це рішення приймається на розсуд кожного продавця. Поверненню підлягають лише невикористані товари, які перебувають у належному стані та відповідають усім критеріям; після закінчення 14-денного терміну можливість обміну значно зменшується, і повернення може бути неможливим.
Як українці змушенні економити на купівлі продуктів- детальніше на Знай.ua.
Раніше ми писали, супермаркети оновили ціни на продукти.