Клієнт ПриватБанку, який є військовослужбовцем, зіткнувся з неприємною ситуацією: йому відмовили у можливості скористатися популярною послугою "Оплата частинами". Чоловік стверджує, що причина відмови – його статус військового.
Згідно зі скаргою, опублікованою на порталі "Мінфін", клієнт зазначив, що з 2008 року користується кредитною карткою ПриватБанку і завжди вчасно погашав заборгованості. Ба більше, його зарплата надходить саме на картку цього банку, а кредитний ліміт складає 200 тисяч гривень. Проте, коли він намагався придбати товар на суму 40 тисяч гривень з використанням послуги "Оплата частинами" на два місяці, банк відмовив.
"Мені відмовили через те, що я військовий. Я довго намагався з’ясувати справжню причину, і врешті-решт мені просто сказали, що не дадуть, бо я військовослужбовець. Спочатку почали говорити про мою кредитну історію, але це була відверта брехня", — написав обурений клієнт.
У відповідь на скаргу представники ПриватБанку пояснили, що ліміт на послугу "Оплата частинами" може відрізнятися від загального кредитного ліміту на картці. "Це два окремих ліміти, і наявність одного не гарантує автоматичного встановлення іншого. Якщо у вас вже є кредитний ліміт на картці, ви можете користуватися ним. У майбутньому банк може переглянути своє рішення та надати ліміт на оплату частинами", — пояснили у банку.
Однак пізніше клієнт зазначив, що співробітники банку вказали на іншу проблему: відмова пов'язана не з його карткою, а з магазинами, де він планував зробити покупку.
На сьогодні ПриватБанк не надав офіційних пояснень щодо політики відмови в обслуговуванні військових або можливих змін у цьому напрямку.
Раніше ми розповідали, що легко втратити гроші: українці скаржаться на банкомати ПриватБанку
Також, "Ощадбанк" запроваджує нову послугу: наглядатимуть за грошима