Клієнти державної фінустанови "ПриватБанк" скаржаться на проблеми з кредитними лімітами. Банк без попередження блокує їх ліміти, не надаючи детальних пояснень. Ця інформація міститься в одній з відгуків на порталі "Мінфін".
Кредитний ліміт — це максимальна сума, яку клієнт може отримати від банку. З кредитною карткою ПриватБанк "Універсальна" можна використовувати як власні кошти, так і кредитні на будь-якому місці у світі. Максимальний кредитний ліміт може становити до 200 тисяч гривень.
Один з клієнтів "ПриватБанку" скаржиться на несправедливе ставлення з боку фінустанови. Він повідомляє, що банк без жодних попереджень або пояснень заблокував кредитний ліміт його карти "Універсальна". Хоча для відновлення доступу до кредиту банк рекомендує погасити заборгованість, клієнт стверджує, що у нього немає жодного боргу.
"Без пояснення причин обмежили універсальну картку, заблокувавши кредитний ліміт. На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та сама неправдива інформація: "Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит". Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит", - додав клієнт "ПриватБанк".
Чоловік зазначив, що звернувся до банку та написав скаргу, але не отримав жодної відповіді від працівників. Клієнт висловив обурення через надану банком недостовірну інформацію.
Останні новини України: