Генеральний директор Meta Марк Цукерберг заявив, що фейсбук зазнав тиску з боку Білого дому щодо цензури контенту, пов'язаного з Covid-19. Про це пише Bloomberg.
Цукерберг написав листа до юридичного комітету палати представників США, щоб «прояснити позицію» щодо взаємодії держави з технологічними компаніями.
«У 2021 році високопосадовці адміністрації Байдена, включаючи Білий дім, протягом кількох місяців неодноразово чинили тиск на наші команди з метою цензурувати певний контент про COVID-19, включаючи гумор і сатиру, і висловлювали величезне розчарування, коли ми не погоджувалися. Я вважаю, що тиск з боку уряду був неправильним, і шкодую, що ми не висловилися щодо цього більш відверто. Я також думаю, що ми робили деякий вибір, який, озираючись назад та маючи нову інформацію, ми не зробили б сьогодні», — написав гендиректор Meta.
Окрім цього, за словами Цукерберга, перед президентськими виборами 2020 року в США ФБР попередило команду платформи про можливу російську кампанію з дезінформації, спрямовану проти Джо Байдена та компанії Burisma, яку пов'язували з його сином Хантером Байденом. В очікуванні відповіді від фахівців з перевірки фактів команда фейсбуку знизила пріоритет показу статті.
«З того часу стало зрозуміло, що ці повідомлення не були російською дезінформацією, і, озираючись назад, ми не повинні були понижувати цю історію. Ми змінили нашу політику та процеси, щоб такого більше не повторилося. Наприклад, ми більше не знижуємо матеріали, очікуючи на перевірку фактів», — йдеться в листі Цукерберга.
Гендиректор Meta також додав, що на майбутніх виборах компанія дотримуватиметься нейтралітету і не обиратиме сторону.
Нагадаємо, у червні минулого року компанія Meta заявила про припинення політики протидії дезінформації щодо COVID-19у фейсбуку та інстаграмі.
Відомо, що лише в період із жовтня по грудень 2021-го фейсбук видалив 1,3 мільярда фейкових облікових записів і понад 12 мільйонів дописів про COVID-19 і вакцини, які експерти з охорони здоров’я позначили як дезінформацію. У липні 2022 року Meta переглянула свою політику, оскільки джерела інформації та загальна обізнаність щодо COVID покращилися.
Фото: керівник компанії Meta Марк Цукерберг / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.