Українка зіткнулася з повною байдужістю співробітників "Ощадбанку", коли звернулася за допомогою після блокування її пенсійного рахунку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Клієнтка "Ощада" заявила, що їй заарештували пенсійний рахунок. При зверненні до виконавчої служби жінці пообіцяли, що їй можуть зняти обмеження з цього рахунку після особистого візиту до відділення банку.
"Мені заарештували в Ощадбанку Пенсійний рахунок, на який я отримую пенсію на дітей втратою годувальника. Виконавець сказала, що банк не повинен був блокувати цей рахунок і що це питання я зможу легко вирішити у Головному відділенні банку", - поділилася клієнтка.
За словами українки, у банку вона зіткнулася з повною байдужістю, співробітниця заявила, що нічим їй не може допомогти й послала до відділення, де видавалася карта.
"Співробітниця банку навіть не подивилася ні документів, ні мої рахунки. Просто сказала, що якщо заблокували, то все правильно", - бідкається українка.
Офіційно банк не відреагував на скаргу, але клієнтка заявила, що ситуація із блокуванням прояснилася після звернення до відділення, де відкривався рахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк може залишити без копійки: українці скаржаться, що банк блокує доступ до власних коштів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.