![Навчання першокласників: на яку важливу проблему вказав освітній омбудсмен](https://thumbor.my.ua/PfZNwEklm8dueE6IWxFuA_9hXVo=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2b3b4274b71bb9fbac53db91db990390.jpg)
Навчання першокласників: на яку важливу проблему вказав освітній омбудсмен
Освітній омбудсмен Сергій Горбачов зазначає, що в таких випадках навпаки потрібно підвищувати бали, адже саме через помилки школярі вчаться робити висновки і розвиватися. На цьому посадовець зауважив в інтерв'ю для "Української правди. Життя".
Проблема в навчанні першокласників
Маленьку дитину змушують весь час робити правильно, знижують оцінку за те, що дитина сама знайшла помилку і виправила… за це треба підвищувати оцінку! У нас досі подекуди має місце совкова ментальність,
– каже Горбачов.
Він зазначив, що коли вчителі кажуть, що діти не хочуть навчатися, він запитує їх: "Слухайте, шановні, дивіться, дитина прийшла до 1-го класу. Який традиційний підхід? Сиди смирно, не рухайся, роби, що сказали". Вона позбавлена права на помилку. А лише помилка дає нам можливість розвиватися. Це аксіоматично", – додає він.
Так, відповідно до слів освітнього омбудсмена, важлива Нова українська школа, яка ставить найважливішим питанням розвитку у дитини вміння рефлексії – розуміти себе, свої дії, аналізувати помилки і виправляти їх, комунікувати.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)