ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі
ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі

ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі

Через помилку у роботі банкомата ПриватБанку українець залишився без великої суми грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфіну.

Українець спробував зняти готівку з картки іншого банку, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час проведення операції у роботі пристрою стався збій – гроші списалися, але не були видані.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Відбувся збій у роботі і на моніторі з'явилося повідомлення про те, що гроші списані з рахунку, але кошти не видано, і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку", - поділився клієнт.

Гроші обіцяли повернути на карту протягом 30 хвилин, але цього не сталося. Навпаки, у "Приваті" заявили, що процедура може тривати до 120 днів. У результаті клієнт залишився без суми, що можна порівняти з місячною зарплатнею багатьох українців.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Банк посилається на стандартний регламентний термін до 120 днів, але жити на щось потрібно", - скаржиться клієнт.

У ПриватБанку у відповідь на скаргу порадили звертатися до банку, який видав картку, щоб подав заявку на повернення коштів. Зі свого боку, фахівці пообіцяли всіляко сприяти у вирішенні проблеми.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на зняття готівки: що радять клієнтам.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader