Як передає Укрінформ, про це повідомляє The Telegraph.
Згідно з даними сервісу відстеження польотів Flight Radar, які стосуються 63 військових літаків Великої Британії у період з 1 січня по 30 квітня, вони загалом здійснили 1467 рейсів над Східною Європою та Близьким Сходом.
У цей період британська військова авіація здійснила 504 транспортні та розвідувальні польоти над Східною Європою, у 142 польотах було глушіння GPS, причому в 60 випадках такі спроби відбувалися неодноразово.
Якщо брати до уваги рейси, що перетинають східне Середземномор'я, частка рейсів військової авіації Великої Британії, де сталось глушіння, зростає до 40%, зазначає видання.
Ймовірно, джерелом перешкод там є Ізраїль, який намагається захиститися від потенційної зброї з GPS-наведенням, яку може запустити ХАМАС.
У Східній Європі російська станція глушіння GPS розташована в Калінінградській області.
Міністр оборони Великої Британії Грант Шеппс, який навесні сам був на борту літака, що зазнав глушіння GPS-сигналу, назвав це "ще одним прикладом безрозсудності РФ та ще одним доказом того, що вона є неконтрольованою ворожою державою".
"На щастя, наші літаки та пілоти можуть відвернути цю загрозу, але це ілюструє зневагу президента Путіна до Заходу та міжнародного порядку, заснованого на правилах", – зазначив Шеппс.
Про проблеми з GPS-навігацією в Європі повідомлялося від початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну, зокрема довкола Калінінградської області – російського анклава, що виходить до Балтійського моря.
Як повідомляв Укрінформ, фінське Агентство транспорту та зв'язку Traficom не виключає, що глушіння сигналів GPS над Балтійським морем «найімовірніше» є побічним ефектом боротьби РФ з безпілотниками.