Для споживача прайсагрегатор є своєрідним містком до аптеки, де вже фізично відбувається купівля ліків. І хоча безпосередньо придбати медпрепарати можна тільки в аптеці, фактично за руку пацієнта туди приводять сервіси з онлайн бронювання.
На цьому наголошують самі представники невеликих аптечних мереж, обговорюючи особливості аптечного рітейлу під час конференції «Аптеки світу – 2024», яка відбулась у Києві. Повідомляє 24 канал.
Для невеликих мереж саме робота з прайсагрегаторами дає можливість донести споживачу свою пропозицію. Про це говорить Олена Уракова, директорка мережі «Аптеки Запоріжжя».
«Ми відносно невелика мережа. Нам не так просто дотягнутися до споживача. Нові часи – всі звикли отримувати інформацію у смартфоні. Для нас це проблема. І тут для нас прайсагрегатори рятівне коло. Через них ми спілкуємося зі споживачами. Це хоч якось вирівнює наші шанси з великими гравцями. Люди бачать, що у нас є цікаві пропозиції. А ще ми часто продаємо те, чого немає у великих мереж. У них свої підходи до набору ліків – у нас свої. Але на кожні ліки є свій покупець. Головне, аби він знав, що такі ліки є, і хто ними торгує. Нам потрібно, щоби хтось того споживача привів «за руку» до нас в аптеку.
Ніхто з аптек ніколи не розміщуватиме інформацію про ліки конкурентів, як це заплановано чиновниками. Це нелогічно. Ніхто собі не ворог. Потрібні інформаційні посередники. Вони не мають власного інтересу в продажу ліків. Тому їм не бояться дати інформацію аптеки, і довіряють споживачі».
Прайсагрегатори — частина торгівлі, яка допомагає пацієнтові знайти ліки, а аптекам — покупця. При цьому в аптеках ніхто не розглядає прайсагрегатори як конкурентів, — зауважує Людмила Пагасей, гендиректорка мереж аптек Інтелекс та «Людмила фарм».
«Ми не розглядаємо прайсагрегатори як наших конкурентів або взагалі як учасників електронної торгівлі. Вони доповнення офлайн-торгівлі. Це наш спосіб поширення інформації через Інтернет. У цьому сила прайсагрегаторів. Не буде їх – усі втратять. І аптеки, і вже тим більше споживачі».
Також представники аптек наголошують, якщо не буде прайс-агрегаторів – втратять усі: і споживачі, і пацієнти.