"Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями
"Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями

"Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями

Абонент мобільного оператора Київстар поскаржився на те, що у нього пропадає провідний "Домашній Інтернет", коли в районі відключається електрика.

У компанії відповіли, що у зв'язку з перебоями енергопостачання/віяловими відключеннями електроенергії можлива тимчасова відсутність сервісів "Домашнього Інтернету" та телебачення.

Телебачення, фото: depositphotos.com
Телебачення, фото: depositphotos.com

Мережа побудована так, що кабель проходить через кілька будинків. Тому іноді причиною відсутності сервісів є відключення електропостачання не на вашу адресу, а там, де розташоване обладнання.

Щоб вирішити цю проблему, Київстар інвестував 50 млн. гривень у джерела безперебійного харчування для роботи "Домашнього Інтернету".

Для того щоб підключити "Домашній Інтернет", потрібно мати на рахунку 200 гривень для стартового платежу. Перший місяць користування оплачується лише за дні, що залишилися до кінця місяця. Далі плата зніматиметься щомісяця з особового рахунку 1 числа.

"Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями - Фото 2

Підключення послуги, при цьому безкоштовне, а протягом перших 12 місяців щомісячна плата становитиме всього 100 гривень. Згодом вона перейде на стандартні 200 гривень.

Також наш портал повідомляв, рясні оператори розповіли, як працюватиме зв'язок у відключення світла

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що у українці поскаржилися на злодійство Vodafone: "Цього разу навіть не повідомили"

Вам буде цікаво дізнатися про ціни на зв'язок після подорожчання електроенергії: Lifecell відповіли, чи готуються нові тарифи

Джерело матеріала
loader